«خاکستر در برف» سینمایی جدید آخرهفته شبکه چهار سیما

تهران (پانا) - فیلم سینمایی «خاکستر در برف» و « در جنگل سیبری »، سینمایی های آخر هفته شبکه چهار هستند که به ترتیب پنجشنبه 13 خرداد و جمعه 14 خرداد ساعت 20:30پخش خواهند شد.

کد مطلب: ۱۱۸۹۷۷۱
لینک کوتاه کپی شد
«خاکستر در برف» سینمایی جدید آخرهفته شبکه چهار سیما

به گزارش روابط عممومی شبکه چهار سیما، فیلم سینمایی«خاکستر در برف» با نام اصلی (Ashes in the Snow) به کارگردانی Marius A. Markevicius محصول 2018 امریکا، یک فیلم درام جنگی در زمان جنگ جهانی دوم است که بر اساس رمان پرفروش نیویورک تایمز با عنوان بین سایه های خاکستری نوشته روتا سپتیس ساخته شده است.

این فیلم در سال 1941 و در زمانی اتفاق می افتد که استالین به طرز بی رحمانه ای مشغول تخریب کشور های منطقه بالتیک بود. در میان این تخریب ها، یک دختر 16 ساله که هنرمندی بسیار مشتاق محسوب می شود، به همراه خانواده اش به سیبری تبعید می شوند. اشتیاق این دختر برای هنر و امید ابدی او سکوت تاریخ را می شکند و سفر مخوف خود را به طور مخفیانه با نقاشی های خود ثبت می کند.

بازیگرانی چون Aistė Diržiūtė ، Bel Powley ، Martin Wallström ، Lisa Loven Kongsli ، Jonah Hauer-King ، Peter Franzén و Sophie Cookson هستند.

اولین نمایش جهانی خاکستر در برف، در جشنواره فیلم LA در 21 سپتامبر 2018 بود.

«خاکستر در برف» برای اولین بار روز پنجشنبه 13 خرداد 1400 ساعت 20:30 پخش خواهد شد.

لازم به ذکر است سینمایی فرانسوی « در جنگل سیبری » نیز جمعه 14 خرداد ساعت 20:30 روی آنتن خواهد رفت.

«در جنگل سیبری» با نام اصلیIn the Forests of Siberia به کارگردانی صفی نبو، در ژانر حادثه ای تولید شده است و اولین بار از همین شبکه پخش شد.
رافائل پرسوناز- اوگنی سیدیکین در این فیلم سینمایی ایفای نقش کرده اند‌.
این فیلم درباره مرد جوانی به نام تدی است که از دنیای پرهیاهوی شهری خسته شده است، او تصمیم می‌گیرد در فصل زمستان و به تنهایی یک کلبه در مناطق دور افتاده سیبری را با قیمتی اندک بخرد و برای مدتی آنجا زندگی کند. او در کمال آرامش در دل جنگل های یخ زده سیبری زندگی جدید خود را شروع می‌ کند ولی کم کم مشکلات خود را نشان می دهد.

فیلمخانه شبکه چهار به همت تامین برنامه این شبکه پنجشنبه و جمعه هر هفته ، ساعت 20:30، سینمایی های روز جهان را تقدیم علاقمندان هنر هفتم می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار