بازدید مدیر آموزش و پرورش پارس آباد از آغاز عملیات اجرایی احداث اردوگاه دانش آموزی شهید سلیمانی

اردبیل(پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد با حضور در زمین اردوگاه دانش آموزی شهید سلیمانی از نحوه آغار عملیات اجرایی و تسطیح حریم منتهی به اردوگاه بازدید بعمل آورد.

کد مطلب: ۱۱۸۰۹۶۰
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیر آموزش و پرورش پارس آباد از آغاز عملیات اجرایی احداث اردوگاه دانش آموزی شهید سلیمانی

به گزارش اداره آموزش و پرورش پارس آباد، کیومرث هاشمی ،مدیر آموزش و پرورش پارس آباد در حاشیه این بازدید گفت: این پروژه در زمینی به مساحت10 هکتار از زمین های خدمات جهاد کشاورزی واقع در مسیر روستای گوشلو بدنبال وقفه ناشی از بعضی موانع اداری و نیز ایام کرونایی مجددا عملیات اجرایی آن با تسطیح راههای منتهی به اردوگاه شروع می شود.

او با بیان اینکه برای اجرای این پروژه و تکمیل فاز نخست آن به تخصیص اعتبار نیاز است، افزود: رایزنی‌هایی در این زمینه انجام شده یا خواهد شد که در صورت تخصیص اعتبار عملیات اجرایی پروژه در سال جاری بطور جدی شروع خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش پارس آباد ادامه داد: اردوگاه دانش آموزی آموزش و پرورش پارس آباد شامل اماکن اقامتی، خدماتی، فرهنگی، ورزشی، و گردشگری است.

هاشمی با بیان اهمیت احداث اردوگاه که خواسته به حق فرهنگیان و دانش اموزان است، ادامه داد: اردوگاه دانش آموزی یکی از مکان های تفریحات سالم است و بیشترین خاطراتی که در ذهن دانش آموزان می ماند اجرای برنامه های گروهی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار