نخستین روز دوره آموزش خبرنگاری شهرستان‌های استان تهران، ویژه دانش‌آموزان برگزار شد

رودهن (پانا)- نخستین روز دوره آموزش خبرنگاری خبرگزای پانا، ویژه دانش‌آموزان سطح شهرستان‌های استان تهران با موضوع خبرنویسی، در بستر برنامه ادوبی‌کانکت و شبکه شاد بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۸۰۸۵۰
لینک کوتاه کپی شد
نخستین روز دوره آموزش خبرنگاری شهرستان‌های استان تهران، ویژه دانش‌آموزان برگزار شد

ابوالحسن قلیزاده، مدیر سازمان دانش آموزی شهرستان‌های استان تهران اظهار کرد: خبرگزاری پانا و سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران با کمک رابطین مناطق، اقدام به شناسایی استعدادهای خبرنگاری از نواحی و مدارس مختلف استان کرده است، تا این خبرگزاری در سطح مناطق از خبرنگاران باظرفیت و آموزش‌دیده برخوردار باشد؛ هدف از این دوره توسعه و گسترش سواد رسانه‌ای در دانش آموزان علاقمند به خبرنگاری است.
گفتنی است، مدرسین این دوره نغمه مختاری مسئول واحد خبرگزاری پانا شهرستان‌های استان تهران و سمیه نیک‌فکر رابط خبری آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، در این دوره سه محور خبرنویسی، گزارش‌نویسی و مصاحبه را از تاریخ 7 اردیبهشت لغایت 12 اردیبهشت 1400 آموزش می‌دهند.

لازم به ذکر است در کنار دانش‌آموزانی که برای اولین بار در این کلاس شرکت می‌کردند، خبرنگاران قبل پانا نیز حضور داشتند تا مطالبی را که از قبل آموخته بودند مرور کنند.

خبرنگار: کوثر شهرباف

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار