بزرگداشت مقام معلم همزمان با ولادت امام حسن‌مجتبی‌(ع) در شهرری

شهرری (پانا) - این روزها آموزش، تعلیم و تربیت به صورت مجازی و در شبکه شاد به دانش‌آموزان منتقل می‌شود اما همچنان، معلمانی وجود دارند که با عملکردشان درس زندگی و تلاش می‌دهند.

کد مطلب: ۱۱۸۰۸۲۷
لینک کوتاه کپی شد
بزرگداشت مقام معلم همزمان با ولادت امام حسن‌مجتبی‌(ع) در شهرری

نرجس نیک‌پور‌ مهربانی، مدیر دبیرستان دخترانه مهدیه آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در این رابطه اظهار کرد: نقش معلمان مخصوصا" در روزهای کرونایی در تربیت نیروی انسانی و آینده‌سازان در جامعه انکار ناپذیر است، معلمان با توجه به تعطیلی مدارس جایگاه تعلیم و تربیت را حفظ کرده‌اند.

او ادامه داد: در جامعه اساسی‌ترین مورد تعلیم و تربیت است که توسط آموزگاران و فرهنگیان انجام می‌شود ما در ایام سخت کرونایی و به جهت قدردانی از زحمات همکاران خویش بدون اطلاع قبلی به در منازل آنان رفته و با تقدیم هدایای مقام معلم را گرامی داشتیم؛ توسعه هر کشور نشان دهنده تلاش بی‌وقفه معلمان جامعه است. ما همه باید تمام تلاش کنیم تا جایگاه معلمان حفظ شود و مردم ما نیز همواره از جایگاه ارزشمند معلمان آگاه هستند.

نیک‌پور‌مهربانی با اشاره به اینکه معلمان می‌توانند نقش بسزایی در شکوفایی دانش‌آموزان داشته باشند افزود: بنابراین معلمان می‌توانند با برخورداری مناسب و تاثیرگذار در آموزش نسبت به تربیت نیروی انسانی در سطح جامعه نقش مهمی داشته باشند. می‌توان گفت معلمان در حین تدریس حتی به صورت مجازی ویژگی‌های مانند فداکاری و اخلاق خوب را از خود نشان داده‌اند که این موضوع می‌‌تواند الگوی آینده سازان کشور باشد.

او عنوان کرد: معلمی شغلی است بسیار مقدس و با اهمیت زیرا می‌توان گفت آینده‌ هر کشور توسط دانش‌آموختگان معلمان عزیز کشور ساخته می‌شود، بنابراین این معلمان هستند که افراد متخصص در حوزه‌های مختلف را تعلیم داده و وارد جامعه کار می‌کنند.

خبرنگار: شیدا مشهور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار