فروریختن یک ساختمان در حال بازسازی

تهران (پانا) - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مصدومیت دو تن در پی ریزش ساختمان دو طبقه در حال بازسازی در افسریه خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۰۷۸۶
لینک کوتاه کپی شد
فروریختن یک ساختمان در حال بازسازی

سیدجلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت ١۶:۵٩دقیقه امروز یک مورد حادثه آوار در یک ساختمان در افسریه، بین ١۵ متری اول و دوم به سامانه ١٢۵ آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله سه ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: آتش نشانان در مدت زمان چهار دقیقه به محل رسیده و مشاهده کردند که در طبقه دوم یک ساختمان دو طبقه با کاربری فرهنگی و مذهبی حادثه رخ داده است. بخشی از سقف این طبقه که حدودا ١٠٠ تا ١۵٠ متر بود تخریب شده و روی سقف طبقه اول ریخته شده بود. ریزش طبقه دوم موجب تخریب بخشی از طبقه اول نیز شده و به داخل حیاط ریخته بود.

ملکی اظهار کرد: چند کارگر در محل مشغول به کار بودند که دو نفر مرد حدودا ٣۵ در محل گرفتار شده بودند.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان در دقایق اولیه حضور در محل به سرعت محل گرفتار شدن این دو نفر را شناسایی کردند و پس از نجات، آنها را به عوامل اورژانس تحویل دادند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه این ساختمان در حال بازسازی بوده است، گفت: کارگران مشغول بازسازی و مرمت این ساختمان بودند که این حادثه رخ داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار