مدیر آموزش و پرورش ملارد:

درخشش دانش‌آموزان ملارد در مرحله اول المپیادهای علمی کشور

ملارد(پانا)- هدف از برگزاری المپیادهای علمی کشور، ایجاد روحیه نشاط و نوآوری برای جوانان و همچنین ارتقاءسطح علمی کشور است.

کد مطلب: ۱۱۸۰۳۰۱
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش‌آموزان  ملارد در مرحله اول المپیادهای علمی کشور

طیب رضایی‌فر مدیر آموزش و پرورش ملارد در سخنانی از قبولی همزمان ۱۸ دانش‌آموز مرکز استعدادهای درخشان علامه حلی ملارد در مرحله‌ اول المپیادهای علمی کشور در مقطع متوسطه‌ دوم در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ خبر داد.

او ضمن اشاره به اهمیت برگزاری این المپیادها و تأثیر در روحیه دانش‌آموزان در ارتقاء سطح سواد کلی گفت: المپیادهای علمی دانش‌آموزی، به آزمونی اطلاق می‌شود که هر ساله در سطح دانش‌آموزان دبیرستانی در کشور برگزار می‌شود. هدف از برگزاری این آزمون، شکوفایی استعداد دانش‌آموزان ایرانی و در نهایت انتخاب تیمی چند نفره برای شرکت در المپیادهای علمی بین‌المللی است.

او برگزیدگان دانش‌آموزی ملارد در مرحله اول المپیادهای علمی کشور را به شرح زیر اعلام کرد: المپیاد ریاضی علیرضا کاظمی، مانی کارگذاری، محمد مهدی گل محمدی، حمیدرضا فتاحی، احسان رستمی و علی سلیمی، المپیاد رایانه محمد مهدی گل‌محمدی و احسان رستمی، المپیاد ادبیات حسین عسگری، المپیاد زیست‌شناسی امیرحسین امامی و محمد سرلک، المپیاد فیزیک علیرضا کاظمی و علی سلیمی، المپیاد شیمی محمدرضا مروتی و ارین یساولی، المپیاد نجوم و اختر فیزیک مصطفی منوری و در المپیاد کارآفرینی بنیامین بزم آرا و محمدمهان رضایی برگزیده مرحله اول هستند.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار