آقای اخراجی بدنبال قرارداد رویایی

علت عدم بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم ملی محبوبش مشخص شد

تهران (پانا) - سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران که قرار بود هدایت تیم ملی آفریقای جنوبی را بر عهده بگیرد، باید همچنان خانه‌نشینی را سپری کند.

کد مطلب: ۱۱۸۰۲۹۰
لینک کوتاه کپی شد
علت عدم بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم ملی محبوبش مشخص شد

کارلوس کی‌روش سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران که پس از پایان کار با ایران، راهی کلمبیا شده بود تا شایستگی‌هایش را به جهان ثابت کند اما در مدت کوتاهی حکم اخراجش از این کشور بدنبال تحقیرهای تاریخی فوتبال کلمبیا صادر شد؛ باز هم باید به خانه‌نشینی ادامه دهد.

در حالی که به نظر می‌رسید بازگشت کی‌روش به تیم ملی فوتبال آفریقای جنوبی قطعی شده و این سرمربی پرتغالی به کشوری که علاقه زیادی به آن دارد، برخواهد گشت اما ساعتی پیش سایت فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی اعلام کرد معرفی سرمربی جدید تیم ملی فوتبال این کشور به هفته آینده موکول خواهد شد و پس از آن سایت timeslive خبر داد که حضور کی‌روش در تیم ملی این کشور منتفی شده است.

بنابر اعلام این سایت معتبر آفریقایی، کارلوس کی‌روش برای حضور در تیم ملی فوتبال آفریقای جنوبی درخواست دستمدز عجیب و نجومی سالانه 3 و نیم میلیون یورو را داشته که با مخالفت فدراسیون فوتبال این کشور روبرو شده است و آنها قید همکاری با این مربی موزامبیکی‌ الاصل را زده‌اند.

علاوه بر کی‌روش، فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی مذاکراتی با هروه رنارد سرمربی اسبق تیم ملی مراکش و هوگو بروس سرمربی اسبق تیم ملی کامرون انجام داده و این احتمال وجود دارد که از بین این تیم دو نفر یکی سرمربی جدید آفریقای جنوبی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار