معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران:

استفاده از ظرفیت دانشجومعلمان بسیجی در جهت جبران افت تحصیلی دانش‌آموزان

تهران (پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران عنوان کرد براساس تفاهم نامه‌ای که میان معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، دانشگاه فرهنگیان و سازمان بسیج دانش‌آموزی منعقد شده است از ظرفیت و توان دانشجو معلمان بسیجی جهت جبران عقب ماندگی تحصیلی دانش‌آموزان محروم استفاده می شود.

کد مطلب: ۱۱۸۰۱۹۸
لینک کوتاه کپی شد
استفاده از ظرفیت دانشجومعلمان بسیجی در جهت جبران افت تحصیلی دانش‌آموزان

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، غلامرضا بختیاری گفت: در شرایط فعلی باید از همه ظرفیت‌ها در جهت تحقق عدالت آموزش و کاهش اثرات تعطیلی مدارس استفاده کرد و تفاهم‌نامه سه جانبه معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، دانشگاه فرهنگیان و سازمان بسیج دانش آموزی مسیر مناسبی برای جبران افت تحصیلی است.

او گفت: این تفاهم نامه مسیر همکاری‌های بین بخشی را می‌گشاید و می‌تواند به هم‌افزایی سازمانی و تحکیم ارتباطات علمی و اجرایی تعلیم و تربیت بیفزاید.

بختیاری با اشاره به اینکه در حال حاضر زمینه اداری استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی دانشجو معلمان بسیجی فراهم آمده است، خاطرنشان کرد: مناطق می‌توانند با هماهنگی اداره کل و برمبنای تفاهم نامه سه جانبه از ظرفیت فوق بهره گیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار