مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز خبر داد:

آزمون نهایی ۶۹ هزار دانش‌آموز البرزی حضوری برگزار می‌شود

کرج(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت آزمون نهایی ۶۹ هزار و ۱۰۸ دانش‌آموز در این استان به صورت حضوری برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۸۰۰۵۸
لینک کوتاه کپی شد
آزمون نهایی ۶۹ هزار دانش‌آموز البرزی حضوری برگزار می‌شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، سالار قاسمی در تشریح نحوه برگزاری امتحانات خرداد ۱۴۰۰ دانش‌آموزان استان البرز اظهار کرد: امتحانات دانش‌آموزان در سراسر کشور از ۲۷ اردیبهشت تا ۲۲ خرداد ماه برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: به منظور جلوگیری از تضعیف حقوق دانش‌آموزان و همچنین بر اساس مصوبه ۹۷۷ شورای عالی آموزش و پرورش، امتحانات خرداد ۱۴۰۰ تنها برای دانش‌آموزان پایه نهم و دوازدهم به صورت حضوری برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با بیان اینکه آزمون نهایی ۶۹ هزار و ۱۰۸ دانش‌آموز استان البرز به صورت حضوری برگزار می‌شود، تصریح کرد: از این تعداد ۳۷ هزار و ۲۲۶ دانش‌آموز پایه نهم و ۳۱ هزار و ۸۸۲ دانش‌آموز پایه دوازدهم را تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه مجموع دانش‌آموزان دختر و پسر پایه نهم مدارس دولتی استان البرز به تفکیک ۱۶ هزار و ۶۶ پسر و ۱۶ هزار و ۳۳۷ دختر است، خاطرنشان کرد: تعداد دانش‌آموزان پایه نهم مدارس غیردولتی نیز به تفکیک ۲ هزار و ۹۵۶ پسر و یک هزار و ۸۶۷ دختر را تشکیل می‌دهند.

قاسمی با بیان اینکه همچنین تعداد دانش‌آموزان پایه دوازدهم مدارس دولتی استان البرز به تفکیک شامل ۱۳ هزار و ۲۹۱ پسر و ۱۳ هزار و ۷۵۷ دختر است، گفت: تعداد دانش‌آموزان پایه دوازدهم مدارس غیردولتی به تفکیک ۲ هزار و ۹۲۱ پسر و یک هزار و ۹۱۳ دختر هستند.

ی با بیان اینکه عملکرد و نتایج آزمون دو پایه نهم و دوازدهم بسیار حائز اهمیت است و نقش بسزایی در آینده شغلی دانش‌آموزان دارد، اظهار کرد: به نوبه خود باید در راستای برگزاری هر چه بهتر این آزمون در استان البرز اهتمام لازم را داشته باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز بیان کرد: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی استان البرز و رعایت موازین بهداشتی، امتحانات پایه‌ها و مقاطع تحصیلی دیگر از طریق شبکه شاد به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

وی متذکر شد: در مقطع ابتدایی نیز، معلمان بر اساس ارزیابی‌های عملکردی که در پایان سال از دانش‌آموزان به دست آوردند، نتایج نهایی را ثبت و اعلام خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار