راهیابی دانش آموزان دبیرستان علامه حلی منطقه 4 به مرحله دوم آزمون سال تحصیلی 1400

تهران (پانا )- ۹۰ نفر از دانش آموزان دبیرستان علامه حلی ۱۰ پاسداران در مرحله اول المپیادهای علمی سال ۱۴۰۰-۱۳۹۹ پذیرفته شدند.

کد مطلب: ۱۱۸۰۰۴۶
لینک کوتاه کپی شد
راهیابی دانش آموزان دبیرستان علامه حلی منطقه 4 به مرحله دوم آزمون سال تحصیلی 1400

جلیل محمودی؛ مدیر دبیرستان علامه حلی ۱۰ منطقه ۴ در گفت و گو با پانا با اشاره به پذیرفته شدن ۹۰ دانش آموز این دبیرستان در مرحله اول المپیاد های علمی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ خبر داد وگفت: راهیابی به مرحله دوم با تلاش و کوشش دانش آموزان میسر خواهد بود.

محمودی با اشاره به اینکه مرحله اول المپیادهای علمی دانش‌آموزی، ۱۵ اسفند سال ۱۳۹۹ برگزار شد گفت: نتایج آزمون مرحله اول المپیادهای علمی سال ۱۴۰۰ در سامانه oly. medu. ir برای شرکت‌کنندگان اعلام شده که در مرحله اول المپیادهای علمی حدود ۱۱۰ هزار نفر شرکت کردند که حدود ۱۳ هزار نفر به مرحله دوم راه پیدا کردند.شایان ذکر است امسال به دلیل شرایط بیماری کرونا،حدود ۳۰ درصد از دانش آموزان ثبت نام شده دبیرستان ، در آزمون مرحله اول شرکت نکردند.

مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ این موفقیت را که حاصل تلاش جمعی است به مدیر دبیرستان علامه حلی ۱۰، عوامل اجرایی و دبیران پرتلاش و دانش آموزان کوشای این دبیرستان تبریک و تهنیت گفت و افزود: امیدواریم با توکل به درگاه ایزد سبحان، همواره شاهد درخشش نخبگان این مرز و بوم در مجامع علمی و سایر عرصه ها باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار