اولین ایستگاه جشنواره سلامت در فضای مجازی راه اندازی شد

کاشمر (پانا)- اولین ایستگاه جشنواره سلامت در فضای مجازی و دربستر شاد باحضور معاون پرورشی آموزش و پرورش کاشمر راه اندازی شد.

کد مطلب: ۱۱۸۰۰۳۳
لینک کوتاه کپی شد
اولین ایستگاه جشنواره  سلامت  در فضای مجازی  راه اندازی شد

حامد ناصری، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان کاشمردر گفتگو با خبرنگار پانا در مورداولین ایستگاه که با حضور حداکثری همکاران و دانش آموزان در بستر شاد اتفاق افتاد، گفت: یکی از برنامه های مهم مراسم تقدیم برنامه به مدافعان سلامت و گلباران کردن تمثال شهدای مدافع سلامت به صورت نمادین بوده است.

ناصری با ارائه بیاناتی در اهمیت سلامت و تندرستی و لزوم مراقبت انسان از بدن این امانت الهی به معرفی اجمالی کلینیک فرهنگیان و امتیازات ویژه ای که در این هفته برای فعالانی که ایستگاههای مجازی را پیگیرند را اعلام کرد.

وی افزود: یکی از برنامه های دیگر مراسم، اهدای شاخه گل و تقدیر از ۲ نفر از مدافعان سلامت شبکه بهداشت شهرستان و کلینیک فرهنگیان به نمایندگی از طرف همه مدافعان سلامت شهرستان، اجرای نمایش طنز ماسک توسط ۲ نفر از هنرمندان شهرستان، تجلیل از فعالان جشنواره محیط زیستی شهاب و ارائه نکات ارزنده درباره مسابقات استانی علمی بهداشتی سفیران سلامت وهمچنین مسابقه عکاسی بشقاب سالم توسط کارشناس سلامت بوده است. آخرین قسمت از جشنواره ، نواختن زنگ به مناسبت هفته سلامت بود.

سجاد ناصر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار