عطریانفر عنوان کرد:

توافق کارگزاران بر حمایت از ظریف در انتخابات

تهران (پانا)- عضو حزب کارگزاران سازندگی گفت این حزب بر روی آقای ظریف توافق کرده است؛ اگر نامزد انحصاری اصلاح طلبان آقای ظریف باشد، او همراهی خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۹۹۳۶
لینک کوتاه کپی شد
توافق کارگزاران بر حمایت از ظریف در انتخابات

به گزارش صدا و سیما، محمد عطریانفر در تشریح مواضع اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ تصریح کرد: از نگاه حزب کارگزاران، شخصیت هایی، چون آقایان اسحاق جهانگیری، محمدجواد ظریف، مسعود پزشکیان، محمدرضا عارف و ... صلاحیت کافی را برای نامزدی دارند، اما از میان این چهره‌ها کسی که اجماع نخبگان و اقبال جامعه را نیز همراه داشته باشد؛ محمدجواد ظریف است.

وی خاطرنشان کرد: حزب کارگزاران سازندگی در کمیته سیاسی خود بر روی آقای ظریف توافق کرده است.

عطریانفر گفت: توصیه کارگزاران به جبهه اصلاحات تمرکز بر آقای ظریف است البته در این بین سد شخصی ظریف نیز وجود دارد، اما اگر نامزد مورد نظر اصلاح طلبان منحصرا آقای ظریف باشد وی از موضع فردی خود پایین آمده و همراهی خواهد کرد.

این فعال اصلاح طلب افزود: تاکنون به صورت فردی با آقای ظریف برای دعوت به حضور در انتخابات گفتگو شده، اما به صورت رسمی دیدار و گفت و گویی انجام نگرفته است.

عطریانفر همچنین با اشاره به سوابق اجرایی و مدیریتی علی لاریجانی نیز گفت: به دوستان اصولگرایم توصیه می‌کنم که به سراغ آقای لاریجانی بروند و او را به میدان رقابت بیاورند.

وی افزود: حضور لاریجانی به عنوان نماد جریان اصولگرایی و ظریف بعنوان نماد جریان اصلاح طلبی رقابت تنگاتنگ و معنادار بین خوب و خوب‌تر است.

عطریانفر یادآور شد: اگر اصلاح طلبان نتوانند چهره شاخصی را از درون خود به عنوان نامزد اجماعی معرفی کنند و در عین حال حضور آقای لاریجانی قرین به پیروزی باشد، چه بسا برخی از چهره‌های اصلاح طلب از ایشان حمایت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار