توماس باخ: لغو المپیک در دستور کار قرار ندارد

تهران (پانا) - رئیس کمیته بین‌المللی المپیکگ یکبار دیگر تاکید کرد که المپیک توکیو تابستان سال 2021 برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۷۹۸۳۶
لینک کوتاه کپی شد
توماس باخ: لغو المپیک در دستور کار قرار ندارد

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک،توماس باخ، رئیس کمیته بین المللی المپیک پس از نشست هیئت اجرایی این نهاد، اعلام کرد که لغو بازی‌های المپیک در دستور کار قرار ندارد.

همزمان با تشدید شیوع کرونا در ژاپن، رئیس کمیته برگزاری المپیک توکیو۲۰۲۰ روز جمعه اعلام کرد که لغو بازی‌ها در نظر گرفته نمی‌شود. سیکو هاشیموتو، رئیس کمیته برگزاری توکیو۲۰۲۰ پیش از اعلام وضعیت اضطراری در سه استان ژاپن گفت: ما در تلاش هستیم تا اقدامات مقابله‌ای با ویروس کرونا انجام دهیم تا مردم نظاره گر برگزاری بازی‌های توکیو باشند.

به گفته یک منبع آگاه، کمیته برگزاری در تلاش برای اطمینان از انجام اقدامات موثر علیه ویروس در طول بازی‌ها، تصمیم به ایجاد هیئتی از متخصصان بهداشتی دارد که اولین نشست آن جمعه آینده برگزار می‌شود.

برگزار کنندگان هفته آینده نسخه دوم کتاب راهنمای ورزشکاران را منتشر می‌کنند، که انتظار می‌رود ورزشکاران بصورت روزانه آزمایش ویروس را انجام دهند. هاشیموتو نیز گفت که چندین رویداد آزمایشی در طی وضعیت اضطراری برای بررسی دقت عملیات برگزار می‌شود، اما کمیته برگزاری ممکن است برخی از آنها را کاهش دهد تا از شیوع بیشتر ویروس جلوگیری نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار