برگزاری دوره آموزشی خبرنگاری وِیژه پسران با موضوع خبرنویسی برگزار شد

بجنورد(پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی استان خراسان شمالی عنوان کرد دوره آموزش خبرنگاری ویژه دانش آموزان پسر خبرنگار مقاطع متوسطه اول و پایه دهم در سراسر استان بصورت آنلاین توسط مدرسان پانا با موضوع خبرنویسی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۷۹۸۰۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری  دوره آموزشی خبرنگاری وِیژه پسران با موضوع خبرنویسی  برگزار شد

مجید مصباح با بیان اینکه ایجاد یک شبکه دانش آموزی از دانش آموزان علاقمند و توانا در عرصه خبرنگاری می تواند روند تولید خبر در عرصه آموزش و پرورش را متحول کند گفت: شناسایی و توانمند سازی این دانش آموزان از اولویت های خبرگزاری پاناست.

مدیر سازمان دانش آموزی استان، سرفصل‌ها و محورهای آموزشی این دوره را خبرنویسی، گزارش نویسی و مصاحبه عنوان کرد و گفت: کلاس‌ها به صورت لایو از بستر شاد با تدریس مدرسان کشوری خبرگزاری پانا در حال برگزاری است.

وی با اشاره به تعداد دانش آموزان شرکت کننده در این دوره گفت: سهمیه ابلاغی در بخش پسران به استان، 27 نفر است که بر اساس تقسیم بندی صورت گرفته هر شهرستان و منطقه، 3 نفر دانش آموز پسر را جهت شرکت در دوره معرفی کرده است و امروز مبحث خبرنویسی را فرا گرفتند.

مصباح افزود: در پایان به دانش آموزان شرکت کننده گواهی خبرنگاری معتبر ارائه خواهد شد و این دانش آموزان در عرصه خبرنگاری در استان فعال خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار