۹۴ درصد نامزدهای شوراهای اسلامی شهر در اردبیل تایید صلاحیت شدند

اردبیل(پانا) - رییس ستاد انتخابات اردبیل از تایید صلاحیت ۹۴ درصد از نامزدهای شوراهای اسلامی شهر در هیات اجرایی این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۹۴۸۴
لینک کوتاه کپی شد
۹۴ درصد نامزدهای شوراهای اسلامی شهر در اردبیل تایید صلاحیت شدند

به گزارش استانداری اردبیل، بهروز ندایی، رییس ستاد انتخابات اردبیل در جلسه ستاد انتخابات استان تصریح کرد: تا یک هفته آینده نتیجه صلاحیت ها پس از بررسی هیات های نظارت شهرستان ها به فرمانداری ها اعلام می شود و بررسی صلاحیت ثبت نام کنندگان برای شوراهای اسلامی روستا نیز در حال انجام است.

او از آماده بودن زیرساخت ها برای برگزاری انتخابات در استان خبر داد و گفت: در تمام حوزه ها نیروها و تجهیزات مورد نیاز تامین شده و تلاش می شود انتخابات پرشوری در استان برگزار شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: فعلا تصمیمی برای نحوه تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در بین طرفداران استانی و نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا گرفته نشده است.

ندایی بیان کرد: تصمیمات اتخاذ شده برای نحوه انجام تبلیغات به محض اعلام از ستاد انتخابات کشور ، اطلاع رسانی می شود.

او گفت: مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی باید در انتخابات اصل بی طرفی را رعایت کنند و با هر گونه سوء استفاده احتمالی برخورد می شود.

معاون استاندار اردبیل اظهار کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات از اولویت ها بوده و در این راستا ایجاد فضای رقابتی سالم بین نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا ضروری است.

ندایی به افزایش تعداد دا وطلبان نامزدی شوراهای اسلامی روستا اشاره کرد و گفت: تعداد ثبت نام کنندگان در شوراهای اسلامی روستا ۱۸۵ نفر نسبت به دوره قبل افزایش یافته و بجز پنج روستا که تعداد داوطلبان به حد نصاب نرسیده، از همه روستاها، برای شوراهای اسلامی روستا ثبت نامی داریم.

او افزود: در خصوص انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام از طریق وزارت کشور و تایید صلاحیت از سوی شورای نگهبان انجام می شود و تنها برگزاری انتخابات بر عهده استان ها است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار