فرمانده پایگاه بسیج کارکنان سازمان نوسازی مدارس کشور:

هوشمندی و شجاعت دو شاخصه اصلی همکاران بسیجی در برخورد با نواقص و ایرادهاست

تهران (پانا) - فرمانده پایگاه بسیج کارکنان سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در جلسه شورای فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج شهید صادقی‌مقدم سازمان با تاکید بر شاخصه‌های رفتار بسیجی گفت حضور شجاعانه و برخورد هوشمندانه از ویژگی‌های یک بسیجی است که همکاران ما باید بتوانند با بهر‌گیری از این شاخصه‌ها نقش موثر و نظارتی خود را در برخورد با معضلات و نواقص ایفا کند.

کد مطلب: ۱۱۷۹۳۹۲
لینک کوتاه کپی شد
هوشمندی و شجاعت دو شاخصه اصلی همکاران بسیجی در برخورد با نواقص و ایرادهاست

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مهراله رخشانی‌مهر در جلسه شورای فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج کارکنان سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: امروز حوزه مدرسه‌سازی باید یکی از مهمترین عرصه‌های حضور جدی و نظارت و مطالبه بسیجیان باشد.

وی با اشاره به معضلاتی مانند پروژه‌های نیمه‌تمام که سال‌ها رها شده و موجب هدررفت و معطل ماندن بخشی از منابع کشور می‌شود، افزود: براین مبنا اولویت را تعیین تکلیف و تکمیل این پروژه ها قرار دادیم تا این نابسامانی را نظام دهیم که خوشبختانه با حمایت دولت و مشارکت گسترده خیرین توانستیم تمام پروژه‌های نیمه تمام را سازماندهی نماییم.

رخشانی‌مهر با اشاره به وجود پروژه‌هایی که 30 سال بود بلاتکلیف مانده‌بودند تصریح کرد: اجرای این پروژه‌ها پس از این همه سال نیز هزینه‌های تغییرات در سیستم سازه و معماری و راه‌اندازی مجدد را به دنبال دارد که نیازمند بررسی‌های کارشناسی بیشتر برای اتخاذ شیوه اجرا با آخرین استانداردهای نظام مهندسی است.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور اضافه کرد: سیاست‌گذاری ما در تکمیل و تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه‌تمام و عدم شروع پروژه جدبد، موجب شد که بخش عمده این پروژه ها را تکمیل کرده و تحویل آموزش و پرورش دهیم.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید صادقی‌مقدم سازمان نوسازی مدارس کشور در ادامه به بیان شاخصه‌های بسیجی بودن پرداخت و خاطرنشان کرد: شجاعت به عنوان یک شاخص رفتاری بسیجیان در بر خورد با نواقص و ایرادها بسیار با اهیت و ضروری است که بتوانند با نگاه دقیق و عمیق به مسائل و برخورد شجاعانه نقش نظارتی خود را ایفا کنند.

رخشانی‌مهر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد اینکه بسیجیان آتش به اختیار عمل کنند این تاکید رهبر معظم انقلاب را یک مسئولیت خطیر و حساس برای بسیجیان در عرصه‌های مختلف برشمرد که در برخورد با مشکلات، نابسامانی‌ها و کژروی‌ها با نگاه و اقدام درست در اصلاح ساختارها و رویه هایی که سال هاست به غلط اجرا می شود در خدمت به مردم و آرمان های انقلاب کوشاتر و موثر‌تر باشند.

وی با اشاره به وجود توانمند‌ی‌ها وظرفیت‌های فراوان در بسیج سازمان رفتار هوشمندانه در حوادث و موقعیت های مختلف را از دیگر ویژگی کارکنان بسیجی دانست و گفت: خوشبختانه امروز با مراودات و تعاملات گسترده سازمان نوسازی مدارس کشور با حوزه‌های مختلف بسیج ازجمله بسیج سازندگی، بانوان، فرهنگیان و دانش اموزان فرصتی طلایی و بی نظیر ایجاد شده است که بتوانیم در خدمت به مردم با همکاری و همدلی‌ بیشتر کار کنیم.

رخشانی‌مهر در ادامه با تقدیر از عملکرد خوب مجموعه نوسازی مدارس و بالاخص همکاران بسیجی در سراسر کشور گفت: به واسطه همین تلاش جهادگونه امروز سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در ذهن و نگاه مسئولین دولتی و نمایندگان مجلس به عنوان یک مجموعه چابک، پرکار و جهادگر شناخته می‌شود که مرهون زحمات همه عزیزان است که با هم افزایی و کار تیمی این حمایت شکل گرفته‌است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار