شکوهی خبر داد

تکمیل نمون‌برگ هدایت تحصیلی ۹۸۰ هزار دانش‌آموز

تهران (پانا) - مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی خبر داد تکمیل نمون‌برگ هدایت تحصیلی ۹۸۰ هزار دانش‌آموز و ترسیم نیم رخ آزمون سلامت روان و غربالگری، اجرای طرح همدل، پیام و صدای مشاور، اجرای دوره‌های تخصصی پروتکل‌های درمانی به صورت مجازی از موارد اجرا شده و درحال اجرا در این اداره کل است.

کد مطلب: ۱۱۷۹۲۰۹
لینک کوتاه کپی شد
تکمیل نمون‌برگ هدایت تحصیلی ۹۸۰ هزار دانش‌آموز

مسعود شکوهی مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی در اولین نشست اداره کل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی در سال ۱۴۰۰ در خصوص فعالیت‌های تابستانی ضمن تشکر از همکاران این حوزه در سراسر کشور اظهار کرد: بسیاری از برنامه‌های مهم ما با وجود شیوع ویروس کرونا، نه تنها متوقف و تعطیل نشد بلکه با قوت ادامه پیدا کرد.

وی به برخی از برنامه‌های اجراشده و درحال اجرا در این دوران اشاره کرد و آنان را در قالب نرخ رشد آموزش‌های پیشگیرانه در ۴۰ درصد مدارس، طرح یاریگران زندگی در ۳۰ درصد مدارس، اجرای برنامه ملی نماد و ارایه خدمات مددکاری، اجرای برنامه‌های فرهنگی و ترویجی پیشگیرانه و برگزاری جشنواره یازدهم نوجوانان سالم برای اولین بار به صورت بین المللی، راه اندازی دفتر مرکزی و سامانه جامع نماد، تمهید مقدمات راه اندازی خط ملی نماد (خط ۱۵۷۰) و راه اندازی تیم فوریت‌های روانی اجتماعی اعلام کرد.

به گزارش پانا، شکوهی عنوان کرد: تکمیل نمون‌برگ هدایت تحصیلی ۹۸۰ هزار دانش‌آموز و ترسیم نیم رخ آزمون سلامت روان و غربالگری، اجرای طرح همدل، پیام و صدای مشاور، اجرای دوره‌های تخصصی پروتکل‌های درمانی به صورت مجازی از دیگر موارد اجرا شده و درحال اجراست.

مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی به برگزاری ۷ دوره نماد اشاره کرد که حدود ۲۳ میلیون نفر در این دوره شرکت داشتند. شکوهی اضافه کرد پیگیری رشته امور تربیتی و مشاوره نیز یکی از اقدامات ما بود که حاصل زحمات همکارانم در سراسر کشور با حمایت‌های دکتر کاظمی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار