۱۰ میلیارد ریال داروی کرونایی قاچاق در سردشت کشف شد

ارومیه (پانا) - روابط عمومی اداره کل اطلاعات آذربایجان غربی از کشف داروهای کرونایی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در سردشت خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۹۱۴۸
لینک کوتاه کپی شد
۱۰ میلیارد ریال داروی کرونایی قاچاق در سردشت کشف شد

در این اطلاعیه آمده است: سربازان گمنام امام زمان (عج) با اقدامات اطلاعاتی و اقدام مشترک عملیاتی با نیروی انتظامی یکی از قاچاقچیان فعال حوزه قاچاق دارو در شهرستان سردشت را شناسایی و با حکم قضایی دستگیر کردند.

در ادامه این اطلاعیه اضافه شده است: از این قاچاقچی که قصد داشت محموله داروهای کمیاب کرونا را به شمال عراق قاچاق کند، ۲۹ هزار و ۳۷۳ قلم شامل ۲۲ نوع داروی کمیاب کرونا به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

این اطلاعیه همچنین از به هلاکت رساندن یکی از اشرار و عناصر گروهک تروریستی در شوط خبر داده و آورده است: یکی از عناصر گروهک تروریستی فعال در منطقه یولاگلدی این شهرستان که مدتها اقدام به اخاذی از مردم منطقه و شرارت می کرد در درگیری با سربازان گمنام امام زمان (عج) به هلاکت رسید.

در ادامه این اطلاعیه اظهار شده است: این شرور تروریست در آخرین اقدام ضد امنیتی خود با هدف اخاذی با سلاح جنگی به چند باب مغازه تیراندازی کرده و باعث رعب و وحشت عمومی در منطقه شده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار