کانون شهید مطهری آموزش و پرورش زبرخان دبیرخانه کشوری هفت شهر عشق شد

زبرخان(پانا) - اولین پویش ملی ستارگان آسمان ادب که به مناسبت پاسداشت شعرای برجسته و مفاخر ادبی و فرهنگی ایران زمین(عطار،سعدی،فردوسی و خیام) در سطح مدارس کشور برگزار می شود. دبیرخانه هفت شهر عشق که متعلق به گرامیداشت عطار نیشابوری است به کانون شهید مطهری آموزش و پرورش شهرستان زبرخان واگذار شد.

کد مطلب: ۱۱۷۹۰۳۰
لینک کوتاه کپی شد
کانون شهید مطهری آموزش و پرورش زبرخان دبیرخانه کشوری هفت شهر عشق شد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زبرخان در گفتگو با خبرنگار پانا گفت: اولین پویش ملی ستارگان آسمان ادب که به همت اداره کل فرهنگی هنری،اردوها و فضاهای پرورشی و همچنین اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی برگزار می شود، اتفاق بسیار خوشایندی است چرا که این امر باعث آشنایی هر چه بهتر دانش آموزان عزیز با مفاخر ادبی کشورمان می شود.

سید مجتبی تاراش با بیان اینکه مطالعه آثار شاعران برجسته موجب رشد و ارتقای فکری دانش آموزان می شود، اظهار کرد: از ۲۵ فروردین ماه تا ۲۸ اردیبهشت ماه روزهای ملی گرامیداشت ستارگان آسمان ادب ایران(عطار، سعدی، فردوسی و خیام) است و با عنایت به فرصت خوبی که این روزها دانش آموزان در اختیار دارند به مطالعه زندگی نامه و آثار مفاخر ادبی ایران بپردازند.

وی در ادامه گفت: باعث افتخار است که وزارت آموزش و پرورش و اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی به آموزش و پرورش شهرستان زبرخان اعتماد کرده و دبیرخانه کشوری هفت شهر عشق را به این اداره سپرده و دانش آموزان در تمامی مقاطع از سراسر کشور می توانند با مراجعه به پیام رسان شاد از قسمت ستارگان آسمان ادب آثار خود را در قالب ویدئوکست و پادکست در مورد اندیشه ها، آثار و اشعار عطار به نشانی haft_shahre_eshgh تا تاریخ ۲۸ اردیبهشت ماه ارسال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار