مدیر آموزش و پرورش ملارد:

جشنواره معلمان مولف، بستری برای شناسایی همکاران صاحب قلم است

ملارد(پانا)- مدیر آموزش و پرورش ملارد، جشنواره معلمان مولف را فرصتی برای شناسایی فرهنگیان مستعد در زمینه نویسندگی و تألیف و تجلیل از آثار و تلاش‌های آنها معرفی کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۸۶۷۵
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره معلمان مولف، بستری برای شناسایی همکاران صاحب قلم است

طیب رضایی‌فر، مدیر آموزش و پرورش ملارد در گفت و گو با پانا و با اشاره به برگزاری جشنواره کشوری معلمان مولف در ملارد اظهار کرد: در شهرستان ملارد فرهنگیان مولفی داریم که در عرصه تألیف و نویسندگی فعالیت دارند و صاحب کتاب هستند، اما هنوز خیلی شناخته شده نیستند. بنابراین از تمامی فرهنگیان ملارد که در کار تألیف کتاب هستند، دعوت می‌کنیم که در این جشنواره مفید و موثر فرهنگی شرکت کنند.

او ادامه داد: جشنواره معلمان مولف، بستری برای شناسایی فرهنگیان نویسنده است و از این طریق می‌توان همکاران تألیف‌کننده را مورد تشویق قرار داد.

مدیر آموزش و پرورش این شهرستان در مورد شرایط شرکت‌کنندگان گفت: تمام همکاران رسمی، پیمانی، قراردادی، حق التدریس و ... شاغل در مدارس، ادارات و مراکز پرورشی می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند و حداکثر تا پایان اردیبهشت برای ارسال آثار زمان دارند.

رضایی‌فر در مورد شرایط ویژه آثار خاطرنشان کرد: کتاب‌ها باید حتما چاپ شده و صرفاً مربوط به سال‌های ۱۳۹۶ تاکنون باشند. کتاب‌های کمک درسی شامل جشنواره نمی‌شود.

موضوعات ده گانه جشنواره شامل،کتاب‌های علوم کامپیوتر، فلسفه و روانشناسی، دین، علوم اجتماعی، زبان، علم، تکنولوژی، هنر و سرگرمی، ادبیات، تاریخ، جغرافیا و علوم وابسته است.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار