‎برگزاری دوره آموزش خبرنگاری دختران و پسران در شهرستان های استان گلستان

‎گلستان(پانا)-دوره آموزش خبرنگاری در سطح شهرستان ها از فردا مورخ،بیست و نهم فروردین هزار و چهارصدبرگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۷۸۳۰۶
لینک کوتاه کپی شد
‎برگزاری دوره آموزش خبرنگاری دختران و پسران در شهرستان های استان گلستان

خبرگزاری پانا یک خبرگزاری دانش آموزی است که فقط بر مبنی آموزش و پرورش نیست،بلکه فضای اجتماعی تربیتی سیاسی کشور رانیز در بر میگیرد و به آینده سازان در عرصه های نظم و تربیت و بسیاری از امور اجتماعی دیگر کمک بسیاری میکند.

دوره های آموزش خبرنگاری،به مدت سه روز ابتدا برای دختران در تاریخ بیست و نهم سی ام و سی و یکم فروردین و برای پسران درتاریخ چهارم،پنجم و ششم اردیبهشت برگزار خواهد شد.مجموع تعداد خبرنگاران هشتاد و چهار نفر و به تفکیک جنسیت چهل و دو پسر وچهل و دو دختر میباشد.

این دوره به منظور زمینه سازی برای تحقق تربیت اجتماعی دانش آموزان در بستر توسعه و تقویت سواد رسانه ای آنان،شناسایی استعدادها و تربیت دانش آموزان علاقمند به فعالیت در عرصه خبرنگاری،تقویت و گسترش نقش آفرینی دانش آموزان و ارتقاء بهره وریدفاتر شهرستانی خبرگزاری پانا در استان انجام خواهد گردید.

برگزاری دوره های خبرنگاری در سطح شهرستانی به افزایش سطح کیفیت خبرها در خبرگزاری ها،افزایش روند تولید خبر در آموزش وپرورش،مسئولیت پذیری،مشارکت جویی و نظم را در دانش آموزان و آینده سازان تقویت میکند.

کلیه کلاس های این دوره از آموزش خبرنگاری در سطح شهرستان ها،به صورت ویدئو کنفرانس در محل سازمان دانش آموزی یا کارگاههای آموزشی شهرستان ها میباشد.

امیدواریم که با برگزاری این دوره های آموزشی، بتوانیم دانش آموزانی خلاق و توانا در مسیر آینده پرورش دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار