در پی کسب بیشترین امتیاز عملکرد در کشور انجام شد؛

تجلیل مدیرکل آموزش و پرورش از خبرنگاران پانا سیستان و بلوچستان

زاهدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در پی کسب بیشترین امتیاز عملکرد در کشور، طی مراسمی از مسئول و خبرنگاران خبرگزاری پانا در استان تجلیل کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۸۲۶۶
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل مدیرکل آموزش و پرورش  از خبرنگاران پانا سیستان و بلوچستان

حمیدرضا رخشانی در این مراسم اظهار کرد: آموزش مهارت مطالبه‌گری به دانش آموزان به عنوان مهمترین مهارت اجتماعی از ماموریت‌های اصلی سازمان دانش آموزی است که آموزش‌های تخصصی و حرفه‌ای خبرگزاری پانا بستری مناسب برای انجام این ماموریت است.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش سه ماموریت اصلی در قبال دانش آموزان برعهده دارد؛ این ماموریت‌ها در قالب آموزش مهارت‌های علمی، اجتماعی و فردی خلاصه می‌شوند که سازمان دانش آموزی در زمینه آموزش‌ مهارت‌های اجتماعی به صورت تخصصی فعالیت دارد.
مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: داشتن اعتماد به نفس، مسئولیت پذیری، مشارکت اجتماعی و مطالبه‌گری از مهمترین مهارت‌های موردنیاز برای زندگی است که دانش آموزان با شرکت در برنامه‌ها و فعالیت‌های سازمان دانش آموزی می‌توانند این مهارت‌ها را کسب کنند.

رخشانی خاطر نشان کرد: آموزش‌های تخصصی و حرفه‌ای خبرگزاری پانا که با هدف تربیت نسل رسانه‌ای کشور فعالیت می‌کند زمینه کسب مهارت مطالبه گری اصولی را برای دانش آموزان فراهم می کند.

رشد 100 درصدی انتشار مطالب در خبرگزاری پانا سیستان و بلوچستان

مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه اظهار کرد: در 6 ماه گذشته بیش از 700 مطلب در قالب خبر، گزارش، مصاحبه و گزارش تصویری توسط خبرنگاران دانش آموز استان تهیه و در سایت خبرگزاری منتشر شده است که نسبت به 6 ماه قبل از آن نشان دهنده رشد 100 درصدی است.

محمود همت افزود: براساس پایش انجام شده از عملکرد خبرگزاری پانا در سایر استان های کشور در 6 ماه گذشته خبرگزاری پانا سیستان و بلوچستان موفق به کسب بیشترین امتیاز شده است که نشان دهنده افزایش کیفیت محتوای تولید شده در این خبرگزاری است.

گفتنی است در پی کسب بیشترین امتیاز از نظر عملکرد در میان نمایندگی‌های خبرگزاری پانا توسط سیستان و بلوچستان مدیرعامل این خبرگزاری با اهدای لوح از حسنیه ارباب افضلی مسئول خبرگزاری پانا سیستان و بلوچستان تقدیر کرد و در همین مراسم این لوح توسط مدیرکل آموزش و پرورش استان اهدا شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز در لوحی از مسئول خبرگزاری پانا استان، امین مودب نیا، تهمینه مرعشی زاده و ملیکا مقدم خبرنگاران پانا تقدیر کرد.

همچنین در این مراسم از نسرین حاجی علی بیگی معاون سازمان دانش آموزی استان و مینا اکاتی کارشناس مجلس دانش آموزی نیز تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار