جشنواره دانش آموزی بهارانه‌های شاد در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد 

زاهدان (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان گفت جشنواره بهارانه های شاد با محوریت ضیافت الهی در بهار قرآن با هدف جریان سازی و تجمیع فعالیت ها و پویش های بهارانه سازمان دانش آموزی در سیستان و بلوچستان آغاز شده است. 

کد مطلب: ۱۱۷۸۹۵۴
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره دانش آموزی بهارانه‌های شاد در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد 

محمود همت در گفت و گو با پانا اظهار کرد: گرامیداشت ایام الله و مناسبت های مذهبی، تقویت مهارت‌های معرفتی دانش آموزان از طریق اشاعه فرهنگ روزه‌داری و تکریم روزه داران، ارتقای سطح مشارکت اعضا در فعالیت‌ها، توانمندسازی و افزایش قابلیت‌های فردی و گروهی اعضا در فضای مجازی، شناسایی استعدادهای برتر دانش آموزان و مربیان از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.
مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: مخاطبان این جشنواره اعضای پیشتاز تمام دوره‌های تحصیلی، مربیان پیشتاز و خانواده اعضای تشکل پیشتازان هستند.
همت به پویش‌های جشنواره بهارانه‌های شاد اشاره کرد و گفت: پویش «ضیافت اولی‌ها»با موضوع تکریم خانواده ها از دانش آموزانی که امسال به سن تکلیف رسیده یا برای اولین بار اقدام به گرفتن روزه می کند نخستین پویش این جشنواره است.
وی ادامه داد: «کمک‌های مومنانه» نیز از دیگر پویش‌های این جشنواره با موضوع کمک های دانش آموزان برخوردار به همسایگان بی بضاعت و یا دانش آموزان و خانواده های کم برخوردار در قالب بسته‌های غذایی افطاری و یا کمک های نقدی است.
همت ادامه داد: پویش «نامداران شعر و شور فارسی» نیز یکی از بخش‌های این جشنواره است که پیشتازان به تولید محتوا با موضوع بزرگداشت ادیبان نامدار عطار، سعدی، فردوسی و خیام و اجرای شعرخوانی لباهنگ از اشعار این بزرگان مانند شاهنامه خوانی می‌پردازند.
همت مهلت ارسال آثار در این پویش‌ها را ۲۵ فروردین تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ اعلام کرد و گفت: آثار باید در قالب فیلم، عکس و نقاشی تولید شود.
مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان همچنین به شرایط و ضوابط تولید آثار اشاره و اظهار کرد: تولید آثار به صورت انفرادی و تیمی است که در آثار تیمی باید دانش آموز با مربی و یا اعضای خانواده ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی شرایط کرونا اقدام به تولید محتوا کنند.
همت خاطرنشان کرد: تولید محتوا می‌بایست در خانه، استودیو مدرسه یا فضای باز انجام شود. زمان فیلم تولید شده نیز حداکثر ۱۰۰ ثانیه باشد و با فرمت mp۴ و حداکثر حجم ۱۵ مگابایت ارسال شود.
وی ادامه داد: درج نام استان، موضوع، مشخصات عوامل و «بهارانه‌های شاد» در زیر نویس یا کپشن فایل ارسالی الزامی است.
همت تصریح کرد: پویش‌های میثاق با امامت و ولایت، شب‌های پرفروغ، سپاس معلم، گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی، جشن رای اولی‌ها نیز از دیگر پویش‌های جشنواره بهارانه‌های شاد است که زمان شروع آن متعاقبا به اطلاع دانش آموزان و مربیان می‌رسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار