نتایج اولیه کنکور دکتری 1400 فردا اعلام می‌شود

تهران (پانا) - کارنامه نتایج اولیه و زمان انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون ورودی مقطع دکتری«Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۴۰۰ فردا اعلام می شود.

کد مطلب: ۱۱۷۸۱۸۰
لینک کوتاه کپی شد
نتایج اولیه کنکور دکتری 1400 فردا اعلام می‌شود

بر اساس اعلام سازمان سنجش، کارنامه نتایج اولیه و انتخاب رشته پذیرفته شدگان آزمون ورودی مقطع دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۴۰۰ فردا یکشنبه ۲۹ فروردین از طریق درگاه اطلاع‌ رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org منتشر می شود و متقاضیان با استفاده از شماره داوطلبی یا شماره پرونده و همچنین شماره شناسنامه و سال تولد می‌توانند کارنامه نتایج اولیه آزمون خود را مشاهده کنند.

آن‌دسته از متقاضیانی که براساس مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی شده اند، باید از روز دوشنبه مورخ ۳۰ فروردین تا روز پنجشنبه دوم اردیبهشت ماه نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی خود (حداکثر ۵۰ کدرشته محل درصورت وجود) با توجه به رشته امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور اقدام نمایند.

به این‌دسته از متقاضیان توصیه می‌شود؛ ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌های مرتبط با آن اقدام نموده، سپس کدرشته‌محل‌های مورد علاقه خود را، از کدرشته‌محل‌های مربوط به رشته امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه، مرتب کرده و پس از آن نسبت به ثبت رشته محل های انتخابی خود در فرم انتخاب رشته اقدام کنند.

همچنین دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی این آزمون از عصر روز یکشنبه ۲۹ فروردین ماه از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش در دسترس متقاضیان مجاز به انتخاب رشته قرار خواهد گرفت.

لازم به توضیح است اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم (مصاحبه علمی و سنجش عملی و بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری) در اواخر اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.

متقاضیانی که مجاز به انتخاب رشته می‌باشند و علاقه مند به انتخاب رشته های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است با کد دسترسی مندرج در کارنامه به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه مذکور به آدرس www.azmoon.org مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه آن دانشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد، اقدام نمایند.

داوطلبان علاقه مند به انتخاب هر یک از کد رشته های امتحانی مربوط به دانشگاه های جامع امام حسین (ع) و علوم انتظامی امین که فقط مجاز به انتخاب رشته در دوره های غیر روزانه شده اند، در صورت تمایل و دارابودن شرایط لازم مطابق توضیحات انتهای دفترچه می توانند کد رشته محل های مربوط به دوره های روزانه دانشگاه های ذی ربط را نیز انتخاب کنند.

باتوجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواستها به صورت الکترونیکی، متقاضیان می‌توانند در صورت داشتن درخواست به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس http://darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت نمایند. پس از ثبت درخواست، برای متقاضی شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می شود. متقاضیان می‌توانند پس از دریافت شماره و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس:http://rahgiri.sanjesh.org وارد شده و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند.

متقاضیان درصورت لزوم می‌توانند سؤال یا سؤالات خود را با بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور مطرح کرده و یا در روزها و ساعات اداری با شماره تلفن ۴۲۱۶۳-۰۲۱ در میان بگذارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار