علی صادقی، معاون فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج جماران عنوان کرد:

نخستین و ریشه‌ ای ‌ترین جهاد جوانان دور کردن ترس و نا امیدی است

تهران(پانا)- معاون فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج جماران در جلسه شورای موسس خانه جوان انقلاب اسلامی با اشاره به رویکرد«ما می‌توانیم» در گام دوم انقلاب، عزت و پیشرفت ایران اسلامی در همه عرصه ها را با ایمان به این اصل قابل دستیابی دانست.

کد مطلب: ۱۱۷۸۰۹۴
لینک کوتاه کپی شد
نخستین و ریشه‌ ای ‌ترین جهاد جوانان دور کردن ترس و نا امیدی است
جلسه شورای موسس خانه جوان انقلاب اسلامی به میزبانی خانه مطالعات راهبردی گام دوم با حضور علی صادقی؛ معاون فرهنگی و جمعی از مسئولان بسیج ناحیه جماران با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.
علی صادقی معاون فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج جماران علاوه بر اینکه از انقلاب به عنوان یک نهضت بزرگ دینی یادکرد افزود: توصیه ‌های رهبر انقلاب به جوانان برای آینده با چاشنی امید و نگاه خوش‌ بینانه به آن، دوری جستن و برحذر داشتن همزمان از امید کاذب و ترس کاذب، اصل قرار دادن اینکه ترس و ناامیدی را از خود دور کنند، نخستین و ریشه‌ ای ‌ترین جهاد جوانان است.
وی در ادامه اظهار کرد: باید جوانان و دانش آموزان را به داشتن روحیه برادری و ایثارگری دعوت کنیم تا معنویت در فضای عمومی جامعه بالاتر رود.
صادقی افزود: یکی از رویکردهای خرد انقلاب اسلامی یعنی رویکرد «ما می‌توانیم» که در گام دوم به آن اشاره شده است. ما باید با الهام گرفتن از ایمان اسلامی و اعتقاد به این اصل که امام بزرگوار به ما آموخته اند ایران را به عزت و پیشرفت در همه عرصه ها برسانیم.
مانی اسدی ریاست مرکز مطالعات گام دوم در این جلسه تصریح کرد: همانطور که رهبر انقلاب فرموده اند اگر بی ‌توجهی به شعارهای انقلاب و غفلت از جریان انقلابی در برهه ‌هایی از تاریخ 40 ساله نبود، بی ‌شک دستاوردها بیشتر بود و بسیاری از مشکلات کنونی وجود نداشت پس از این بایدبا باور عمیق به انقلاب و انقلابی ‌گری که به‌مثابه مشی و منش است. مستحکم تر به راه خود ادامه دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار