مانور آزمایشی ژاپن برای برگزاری المپیک قطعی شد

تهران (پانا) - فدراسیون والیبال ژاپن اعلام کرد اولین تورنمنت دوستانه خود در سال 2021 را تحت عنوان تورنمنت تست المپیک با کشور چین برگزار خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۸۰۳۵
لینک کوتاه کپی شد
مانور آزمایشی ژاپن برای برگزاری المپیک قطعی شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، کشور ژاپن به عنوان میزبان المپیک 2020 قصد داشت پیش از آغاز رسمی بازی‌های المپیک با برگزاری تورنمنتی تحت عنوان تورنمنت تست یا آزمایشی در سالن المپیک آریاکه، المپیک توکیو را شبیه‌سازی کند. برگزاری این رقابت‌ها در سالن آریاکه که سالن اصلی برگزاری رقابت‌های المپیک است به کمیته برگزارکننده بازی‌های توکیو این امکان را می‌داد تا اشکالات موجود را یافته و با برطرف کردن آن، المپیک را تا حد ممکن، بی‌نقص برگزار کند.
اما شیوع کرونا در جهان، رقابت‌های توکیو را با تعویق یکساله مواجه کرد تا شرایط برگزاری تورنمنت آزمایشی در تمام رشته‌های المپیکی از جمله والیبال هم تغییر کرده و درنهایت به برگزاری 3 بازی تدارکاتی بین دو تیم والیبال ژاپن و چین در 2 گروه زنان و مردان محدود شود.
با تصمیم فدراسیون والیبال ژاپن این رقابت آزمایشی قرار است در تاریخ اول و دوم می(11 و 12 اردیبهشت ماه) به میزبانی سالن المپیک آریاکه برگزار شود.
2 بازی نخست تدارکاتی ژاپن و چین در تاریخ اول می به ترتیب در ساعت 14:15 در بخش مردان و ساعت 19:20 در بخش زنان برگزار می‌شود. در سومین دیدار تدارکاتی هم دو تیم، دوم می ساعت 19:15 در بخش مردان با هم به رقابت می‌پردازند.
گفتنی است ساعت بازی‌ها به وقت محلی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار