اهداءکنندگان خون در ساعات شبانه منع عبور و مرور جریمه نمی‌شوند

اردبیل(پانا) - مدیر کل سازمان انتقال خون اردبیل عنوان کرد برابر هماهنگی‌های به عمل آمده با پلیس راهور اردبیل جریمه محدودیت تردد شبانه، شامل حال اهداکنندگان خون نخواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۷۷۷۷۸
لینک کوتاه کپی شد
اهداءکنندگان خون در ساعات شبانه منع عبور و مرور جریمه نمی‌شوند

به گزارش اداره کل انتقال خون اردبیل، شراره دژکام، مدیر کل انتقال خون استان گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا، در راستای نجات جان بیماران نیازمند، تفاهم نامه‌ای با پلیس راهور درباره منع تردد خودرو‌های اهدا کنندگان به امضا رسیده است و این مصوبه برای اجرا به استانداری‌های هر استان ابلاغ شده است.

او افزود: در ماه مبارک رمضان مرکز اهدای خون اردبیل واقع در جنب بیمارستان فاطمی اردبیل همه روزه از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۳ همچنین برای رعایت حال روزه داران بعد از افطار هم از ساعت ۲۲ تا یک بامداد در خدمت شهروندان خواهد بود.

مدیر کل انتقال خون استان با بیان اینکه مشخصات شناسنامه‌ای و پلاک خودرو اهدا کنندگان در یک سی دی جمع آوری و هفتگی به پلیس راهور استان انتقال داده می‌شود، گفت: اهدا کنندگان می‌توانند در اردبیل همه روزه از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۳ همچنین برای رعایت حال روزه داران بعد از افطار هم از ساعت ۲۲ تا یک بامداد به پایگاه‌های انتقال مراجعه کنند.

دژکام بیان کرد: اهدا کنندگان خون در استان اردبیل می‌توانند در ساعات منع تردد شبانه برای اهدای خون به پایگاه‌های انتقال خون مراجعه کنند.

گفتنی است:مراکز استانی اهدای خون سراسر کشور و بسیاری از مراکز اهدای خون شهرستان ها در ماه مبارک رمضان با هدف میزبانی هرچه بهتر از اهداکنندگان روزه دار در شیفت شب نیز فعال است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار