به مناسبت ماه مبارک رمضان:

تشریح برنامه‌های قرآنی معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر

اسلامشهر(پانا)- با توجه به شیوع ویروس کرونا طبیعی است که تمامی فعالیت‌ها و از جمله برنامه‌های قرآنی به سمت فضای مجازی سوق پیدا کند.

کد مطلب: ۱۱۷۷۷۴۸
لینک کوتاه کپی شد
تشریح برنامه‌های قرآنی معاونت پرورشی و تربیت بدنی  آموزش و پرورش اسلامشهر

سولماز زارعی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر در گفت و گو با پانا ضمن گرامی‌داشت حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان از درگاه خداوند متعال اظهارکرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا طبیعی است که تمامی فعالیت‌ها و از جمله برنامه‌های قرآنی به سمت فضای مجازی سوق پیدا کند.

او در ادامه افزود: با هماهنگی مدیریت آموزش و پرورش، معاونت پرورشی و تربیت بدنی و کارشناسی قرآن، عترت و نماز، فرهنگی و هنری و سایر مسئولان مربوطه، برنامه‌های قرآنی را برای دانش‌آموزان و همکاران فرهنگی در بستر شبکه شاد در حال اجرا داریم.

زارعی تصریح کرد: در شبکه شاد و کانال‌های مرتبط در ماه مبارک رمضان 30 محفل انس با قرآن کریم را روزانه با حضور قاریان ممتاز کشوری و همراهی مجمع قرآنیان شهرستان اسلامشهر به صورت تلاوت روزانه یک جزء قرآن را خواهیم داشت که هفته اول این برنامه در دفتر حجت‌الاسلام نوروزی امام جمعه شهرستان برگزار شد.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر بیان کرد: علاوه بر اینکه دانش‌آموزان و همکاران فرهنگی هر روز با ارائه مطالب مرتبط با قرآن‌کریم و ماه رمضان در بستر شبکه شاد و کانا‌ل‌های مربی، فرهنگی و هنری و قرآن، عترت و نماز به فعالیت می‌پردازند، مسابقه روزانه‌ای را هم با عنوان چیستان قرآنی داریم که در پایان روز، افراد برتر معرفی و به صورت مجازی از آنان تجلیل به عمل خواهد آمد.

او تأکید کرد: دارالقرآن مجازی سردار شهید قاسم سلیمانی نیز هر روز در ساعات مشخص به آموزش مواردی از جمله، صوت و لحن، حفظ و تجوید آیات قرآن کریم با استفاده از اساتید قرآنی می‌پردازد.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار