استاندار زنجان:

خدمات ارزشمند بنیاد مسکن استان زنجان ماندگار است

زنجان (پانا) - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان به همراه حضرت آیت اله خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و حوزه نمایندگی ولی فقیه معاونین این نهاد و همزمان با سالروز تاسیس بنیاد مسکن و دهه حساب ۱۰۰ امام (ره) با فتح الله حقیقی استاندار زنجان، دیدار و گفتگو کردند.

کد مطلب: ۱۱۷۷۶۳۵
لینک کوتاه کپی شد
خدمات ارزشمند بنیاد مسکن استان زنجان ماندگار است

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان، در ابتدا حقیقی، استاندار زنجان ضمن گرامیداشت دهه حساب ۱۰۰ امام راحل و تاسیس بنیاد مسکن، از بنیاد مسکن به عنوان یکی از یادگارهای پر خیر و برکت امام خمینی (ره) نام برد و اظهار کرد: بنیاد مسکن از ابتدای انقلاب اسلامی بیشترین حضور و نقش را در روستاها داشته و تاکنون خدمات خوبی را در راستای خدمت رسانی به مردم ایفا کرده است.

وی عنوان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به فرمان امام راحل برای ساخت خانه ویژه محرومان تاسیس شد که اکنون با توسعه دامنه فعالیت این نهاد مقدس، خدمات متنوعی در راستای توسعه استان به ویژه در سطح روستاها عرضه می شود.

وی با بیان اینکه، خدمات ارزشمند بنیاد مسکن در حوزه های مختلف قابل تقدیر و ماندگار است، تصریح کرد: عملکرد بنیاد مسکن استان طی چندین سال متوالی بسیار مثبت و قابل قبول بوده است و می توان گفت بنیاد مسکن، یکی از نهادهای موفق در اجرای طرح‌های عمرانی و آبادانی روستاها به شمار می آید، به طوری که اقدامات این نهاد در زمینه تامین مسکن اقشار کم درآمد، رشد چشمگیر در صدور اسناد مالکیت روستایی و همچنین اجرای صحیح طرح مسکن محرومان در استان کاملا مشهود است.

استاندار زنجان ادامه داد: وجود نیروهای کارآمد و باتجربه و انقلابی در این نهاد و تعامل ویژه با دستگاه های اجرایی در راستای تحقق اهداف و محرومیت زدایی موجب شده که این مجموعه در اجرای پروژه های عمرانی موفق عمل کند و رتبه های خوبی در حوزه های مختلف در سطح کشور کسب کند.

در ادامه خواجه ای با بیان اینکه، بنیاد مسکن‌ انقلاب‌ اسلامی‌ با فرمان امام خمینی (ره) در ۲۱ فروردین ۱۳۵۸ و با هدف خدمت به محرومان و تامین‌ مسکن‌ به‌ ویژه‌ روستاییان‌ تاسیس‌ شد، ادامه داد: تهیه مسکن محرومان، تامین واحدهای ارزان قیمت روستایی، اجرای طرح های هادی و بهسازی و مقاوم سازی واحدهای مسکن روستایی از اهداف اصلی این بنیاد است.

وی ادامه داد: این نهاد یکی از یادگارهای امام راحل (ره) منشاء خدمات زیادی در راستای محرومیت زدایی بوده و در خصوص تامین مسکن برای اقشار کم درآمد و ایجاد مسکن در روستاها و شهرها جایگاه بسیار مهمی پیدا کرده است.

خواجه ای به عملکرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در سال گذشته و برنامه ها و پروژه های این نهاد در سال ۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت: خدمات ارزشمندی در حوزه های مختلف به ویژه در زمینه صدور سند برای واحدهای مسکونی روستایی و احداث مسکن محرومین از سوی این نهاد در طول یک سال گذشته ارائه شده که می توان گفت جزء استان های پیشرو در سطح کشور به شمار می آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار