متقی‌فر: نامزدی جامع‌الشرایط و رای‌آور مورد حمایت جریان انقلاب قرار می‌گیرد

تهران (پانا) - سخنگوی جبهه پایداری با بیان اینکه سعید جلیلی یکی از چهره‌های مورد حمایت جریان انقلاب است تاکید کرد انتخاب یک نامزد واحد در انتخابات حائز اهمیت است، چرا که فردی که تمامی شرایط را داشته و رای آور هم داشته باشد مورد حمایت قرار می‌گیرد.

کد مطلب: ۱۱۷۷۶۱۰
لینک کوتاه کپی شد
متقی‌فر: نامزدی جامع‌الشرایط و رای‌آور مورد حمایت جریان انقلاب قرار می‌گیرد

به گزارش انتخاب،‌ مجید متقی‌فر سخنگوی جبهه پایداری، درباره‌ اما و اگر‌های انتخابات ۱۴۰۰، اظهار کرد: در بحث انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم سعید جلیلی مورد قبول جبهه پایداری است و جبهه پایداری در حوزه‌های مختلف وی را قبول دارد.

وی با اشاره به اینکه سعید جلیلی تاکنون به طور رسمی برای انتخابات اعلام حضور نکرده است، گفت: وی می‌تواند یکی از گزینه‌های جریان انقلاب باشد.

متقی‌فر درباره ترس جریان‌های فکری مختلف از حضور سعید جلیلی در انتخابات ۱۴۰۰ هم بیان کرد: این که فردی انقلابی با روحیاتی که سعید جلیلی دارد، بخواهد وارد انتخابات شود طبیعی است که باعث نگرانی برخی از افراد و جریان‌های سیاسی شود.

سخنگوی جبهه پایداری تصریح کرد: این که جمع‌بندی نهایی قرار است چه شود و چه کسانی وارد انتخابات شود هنوز مشخص نشده، اما سعید جلیلی یکی از چهره‌های مطرح شده برای انتخابات ۱۴۰۰ است و جبهه پایداری اوضاع را رصد می‌کند تا از فردی متناسب با ارزش‌های انقلاب حمایت کند، البته فقط سعید جلیلی نیست و چهره‌های دیگری هستند که جریان انقلاب از آن‌ها حمایت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه هر اصول‌گرایی لزوما انقلابی نیست اما هر انقلابی اصول‌گراست، گفت: باید ببینیم جمع بندی نیرو‌های انقلاب برای معرفی یک نامزد به چه نتیجه‌ای می‌رسد، انتخاب یک نامزد واحد در انتخابات حائز اهمیت است، چرا که فردی که تمامی شرایط را داشته و رای آور هم داشته باشد مورد حمایت قرار می‌گیرد.

متقی‌فر درخصوص حضور ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ هم خاطرنشان کرد: اگر ابراهیم رئیسی در انتخابات شرکت کند شرایط متفاوت است، ولی فعلا مشخص نیست که در انتخابات شرکت خواهد کرد یا خیر، به همین دلیل نمی‌توان به قطعیت نظری داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار