معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

جذب نیروهای کیفی، متعهد و متخصص ملاک عمل در آموزش و پرورش است

تهران (پانا) - با اعلام نتایج ظرفیت آزمون استخدامی پیمانی 99، فرایند انجام مراحل قبل از استخدام و گزینش عمومی آغاز شد.

کد مطلب: ۱۱۷۷۴۷۸
لینک کوتاه کپی شد
جذب نیروهای کیفی، متعهد و متخصص ملاک عمل در آموزش و پرورش است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های‌ استان تهران، یوسف بهارلو با بیان این خبر گفت: همواره بخشی از کمبود نیروی انسانی آموزش و پرورش از طریق برگزاری آزمون استخدامی تأمین و تلاش می‌شود تا با مصاحبه‌های عمومی و تخصصی، معاینه پزشکی و ملاک‌های گزینشی بهترین و کیفی‌ترین افراد جذب آموزش و پرورش شوند.

او افزود: از تعداد 3 هزار و 452 پذیرفته شده مرحله اول آزمون استخدامی پیمانی 1399 ، یک هزار و 910 نفر برای انجام مراحل قبل از استخدام و گزینش عمومی پذیرفته شدند که اسامی این افراد در سایت سازمان سنجش قابل رویت است.

بهارلو تصریح کرد: این افراد می‌توانند برای طی کردن مراحل قبل از استخدام که شامل بررسی‌های عمومی گزینش، عدم سوءپیشینه، آزمایش و معاینات پزشکی و تشکیل پرونده استخدامی و آمادگی برای شرکت در دوره‌های مهارت آموزی می‌شود، به پورتال خبری اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به آدرس: teo.medu.ir مراجعه و با توجه به اطلاعیه ها اقدام کنند.

این مقام مسئول اظهار کرد: آن دسته از دواطلبانی که در این مرحله پذیرفته نشده‌اند می‌توانند اعتراض خود را از تاریخ 26/01/1400 لغایت 10/02/1400 در وب‌سایت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به آدرس: http://teo.medu.ir ثبت کرده و از مراجعه حضوری به ادارات مناطق و اداره کل خودداری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار