آغاز به کار جشنواره "برایم بگو"

تهران ( پانا) - اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران و حوزه هنری انقلاب اسلامی با همکاری و مشارکت دفترحفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، اولین جشنواره سراسری برایم بگو با موضوع خاطرات روزگاران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از زبان بزرگترها را در سال تحصیلی 1400-1399به صورت کشوری برگزار می‌کند.

کد مطلب: ۱۱۷۶۹۲۸
لینک کوتاه کپی شد
آغاز به کار جشنواره "برایم بگو"

این مسابقه با هدف تقویت ارتباطات بین نسلی میان دانش‌آموزان و نقش‌آفرینان حوادث انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و حسب تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی بر ضرورت افزایش صدبرابری آثار ادبی و هنری مربوط به دفاع مقدس برگزار می‌شود. از جمله اهداف تربیتی و آموزشی این جشنواره شناسایی نوقلمان و دانش‌آموزان دارای استعداد پژوهش و نگارش در حوزۀ علوم انسانی، علوم اجتماعی و تاریخ معاصر است.
این جشنواره با محوریت زمینه‌سازی برای تقویت توانایی اندیشیدن، تقویت و تربیت سواد دیداری، شنیداری و ادراکی، تقویت و پرورش خلاقیت و ذوق هنری و ادبی و توجه به موضوعات و مسائل فرهنگی، اجتماعی معاصر توسط دانش‌آموزان برگزار می‌شود.
این مسابقه، ویژه دانش‌آموزان متوسطه سراسر کشور بوده و علاقمندان می‌توانند به صورت انفرادی یا گروهی برای شرکت در مسابقه ثبت نام کنند. یکی از مزیت‌های این طرح این است که برگزیدگان استانی به عضویت باشگاه نویسندگان دانش‌آموزی در خواهند آمد و از مزایای این باشگاه، دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشیِ پیش‌بینی شده برخوردار خواهند شد.
موضوعات جشنواره شامل بخش‌های افتخارات ما، قهرمانان ما، شهیدان ما، رزمنده‌های ما، مساجد ما، شهرهای ما، روستاهای ما، محله ما، خانواده‌های ما، مدرسه‌های ما است. همچنین قالب‌های آثار ارسالی به صورت کتاب، ویدئوکست، پادکست است.
دانش‌آموزان علاقمند می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در جشنواره کانال برایم بگو را در شبکه شاد جستجو کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار