تعداد مبتلایان به بیماری کرونا دراستان اردبیل سه رقمی شد

اردبیل(پانا) - طی شبانه‌روز گذشته ۱۰۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شده اند.

کد مطلب: ۱۱۷۶۷۹۲
لینک کوتاه کپی شد
تعداد مبتلایان  به بیماری کرونا دراستان اردبیل سه رقمی شد

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، شهرام حبیب‌زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: طی شبانه‌روز گذشته ۱۰۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند تا شاهد افزایش تدریجی شمار بیماران کرونایی باشیم.

او با بیان اینکه در طی شبانه‌روز گذشته ۸ فوتی ناشی از کرونا در اردبیل وجود داشت، افزود: از ۱۰۵ بیمار بستری‌شده جدید، ۶۴ نفر در اردبیل، ۹ نفر در پارس‌آباد، ۱۷ نفر در مشگین‌شهر، ۹ نفر در گرمی، ۲ نفر در نمین، ۱ نفر در کوثر و ۳ نفر در خلخال بستری هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ادامه داد: همچنین ۵۸ بیمار مبتلا به کرونا نیز با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان اردبیل مرخص شدند.
حبیب‌زاده تصریح کرد: در حال حاضر شمار کل بیماران بستری مبتلا به کرونا در استان اردبیل ۴۸۹ نفر است که از این تعداد ۷۳ بیمار بدحال در بخش ICU تحت مراقبت ویژه قرار دارند.
او بیان کرد: براساس آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان‌های اردبیل و نمین در وضعیت قرمز و شهرستان‌های پارس آباد، مشگین‌شهر، خلخال، سرعین، بیله سوار، گرمی و اصلاندوز در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های نیر و کوثر در وضعیت زرد قرار دارند.
تاکنون هزار و ۴۹۱ بیمار مبتلا به کرونا در استان اردبیل جان باخته اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار