استعدادیابی ورزشی یکی از مهمترین رسالت‌های آموزش و پرورش در حوزه تربیت بدنی است

تهران(پانا)- برنامه ریزی اصولی، استعدادیابی ورزشی، توسعه فعالیتهای ورزشی و تمرکز بر تجهیز فضاهای ورزشی از مهمترین رسالت‌های آموزش و پرورش در این حوزه است.

کد مطلب: ۱۱۷۶۴۹۳
لینک کوتاه کپی شد
استعدادیابی ورزشی یکی از مهمترین رسالت‌های آموزش و پرورش در حوزه تربیت بدنی است

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 15، جلسه احیا و تقویت مجموعه های ورزشی با حضور سعید شهریاری مدیر آموزش و پرورش منطقه، حسن محمدی معاون تربیت بدنی و سلامت شهرتهران و علی ایرجی رئیس اداره تربیت بدنی اداره کل در دفتر مدیریت برگزار شد.

محمدی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل شهر تهران در خصوص ایمن سازی، نوع بهره برداری و میزان ساعت استفاده از سالن ها و اماکن ورزشی رهنمودهای لازم را ارائه و از نزدیک در جریان روند توسعه وعمران این اماکن قرار گرفت.
وی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی اصولی و توجه جدی به امر استعدادیابی ورزشی، توسعه فعالیتهای ورزشی و تمرکز بر تجهیز فضاهای ورزشی از مهمترین رسالت‌های آموزش و پرورش در حوزه تربیت بدنی است.
در این جلسه، شهریاری مدیر آموزش و پرورش منطقه ضمن خیرمقدم و تبریک سال نو اظهار کرد: استعدادیابی در مدارس باید مورد توجه مدیران مدارس قرار گیرد تا این استعدادها در آینده به عنوان سرمایه‌های ورزشی کشور مورد استفاده قرار گیرند.
شایان ذکر است: در این نشست مشترک، دومقام مسئول به بررسی مشکلات، کمبودها و نقاط ضعف و قوت منطقه در حوزه پرورشی به ویژه برنامه های تربیت بدنی وسلامت پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار