تجلیل از مهرداد آفاقی، مدال آور المپیاد شیمی، دانش آموز منطقه ۱۵ تهران

تهران(پانا)- المپیادهای علمی یکی از بهترین روش های شناسایی دانش آموزان مستعد در رشته های مختلف است.

کد مطلب: ۱۱۷۶۴۸۸
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از مهرداد آفاقی، مدال آور المپیاد شیمی، دانش آموز منطقه ۱۵ تهران

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش و پرورش منطقه1 تهران، از دانش آموز مهرداد آفاقی مدال آور المپیاد شیمی با حضور طاهری معاون پشتیبانی و اداری و لطفعلی پور معاون آموزش متوسطه در دفتر مدیریت تقدیر شد.

این گزارش حاکیست: مهرداد آفاقی دانش آموز دبیرستان نمونه دولتی17 شهریور در المیپاد کشوری شیمی، موفق به کسب رتبه دوم کشوری و مدال نقره شده است. در آیین تجلیل از این دانش آموز، طاهری معاون پشتیبانی و اداری ضمن تشکر و قدردانی از کادر آموزشی و اجرایی دبیرستان نمونه دولتی17 شهریور، گفت: المپیادهای علمی یکی از بهترین روش های شناسایی دانش آموزان مستعد است.
لطفعلی پور معاون آموزش متوسطه، عامل موفقیت این دانش آموز را هدایت و راهنمایی کادر دبیرستان، تلاش دانش آموز و آموختن روش تست زنی در مدرسه و استفاده از کتاب های کمک آموزشی اعلام کرد و گفت: المپیادها نوعی دیپلماسی علمی محسوب می‌شوند، زیرا دانش آموزان نخبه شرکت‌کننده در رقابت‌های جهانی، هر یک سفیری برای معرفی فرهنگ و توانایی‌های علمی کشور به جهانیان هستند.
شایان ذکر است: طاهری معاون پشتیبانی و اداری به همراه لطفعلی پور معاون آموزش متوسطه، از مهرداد آفاقی دانش آموز دبیرستان نمونه دولتی 17 شهریور که موفق به کسب مدال نقره در المپیاد علمی در رشته شیمی شده بود با اهداء لوح تقدیر و هدیه تجلیل کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار