جانشین ستاد کرونای گیلان عنوان کرد:

آغاز تعطیلات کرونایی مشاغل در گیلان

رشت (پانا) - جانشین ستاد کرونای گیلان، با بیان اینکه فقط مشاغل گروه یک در شهرستان های قرمز می توانند فعالیت کنند، گفت مشاغل گروه دو، سه و چهار از امروز تا ۱۴ روز تعطیل خواهند بود.

کد مطلب: ۱۱۷۶۳۹۱
لینک کوتاه کپی شد
آغاز تعطیلات کرونایی مشاغل در گیلان

به گزارش روابط عمومی استانداری گیلان، محمود قاسم نژاد، با ابراز تاسف از اوج گیری بیماری کرونا در سطح کشور و استان گیلان، اظهار کرد: براساس تصمیم ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا از امروز به مدت دو هفته شاهد تعطیلی مشاغل و اصناف خواهیم بود.

وی شهرستان های رضوانشهر، ماسال، شفت و سیاهکل را در وضعیت نارنجی کرونایی دانست و افزود: سایر شهرستان های گیلان قرمز هستند.

جانشین ستاد کرونای استان گیلان، با بیان اینکه فقط مشاغل گروه یک در شهرستان های قرمز می توانند فعالیت کنند، گفت: مشاغل گروه دو، سه و چهار از امروز تا ۱۴ روز تعطیل خواهند بود.

قاسم نژاد گفت: دانشگاه علوم پزشکی، اتاق اصناف، سازمان صنعت، معدن و تجارت و فرمانداری ها را ناظر بر رعایت تعطیلی ها دانست و عنوان کرد: رسیدگی به تخلفات بر عهده کمیته امنیتی و انتظامی ستاد استانی کروناست.

وی از پلمب دو هفته ای واحدهای صنفی متخلف خبر داد و خاطرنشان کرد: دستگاه های خدمات رسان ضروری در شهرهای قرمز با ۵۰ درصد کارکنان و سایر ادارات با یک سوم کارکنان فعالیت خواهند کرد؛ البته کارکنان مرتبط با حفاظت فیزیکی از ادارات می توانند حضور داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان، با بیان اینکه مشاغل گروه یک و دو نیز در شهرستان های نارنجی فعال هستند، یادآور شد: تردد خودروها از شهرهای آبی، زرد و نارنجی به شهرهای قرمز و بالعکس ممنوع است. همچنین پلاک های غیر بومی در شهرهای قرمز یک میلیون تومان و در شهرهای نارنجی ۵۰۰ هزار تومان جریمه می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار