صیانت از املاک آموزش و پرورش دفاع از حقوق دانش آموزان و فرهنگیان است

اردبیل(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل صیانت از املاک آموزش و پرورش را به عنوان دفاع از حقوق دانش آموزان و فرهنگیان قلمداد کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۶۰۵۱
لینک کوتاه کپی شد
صیانت از املاک آموزش و پرورش دفاع از حقوق دانش آموزان و فرهنگیان است

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، احمد ناصری ،مدیر کل آموزش و پرورش استان در اولین جلسه ویدیو کنفرانس شورای معاونین اداره کل و مدیران و روسای آموزش و پرورش نواحی و مناطق استان با اشاره به تاکید مقام عالی وزارت در خصوص مستندسازی و اخذ سند تک برگی برای املاک آموزش و پرورش خاطر نشان ساخت: صیانت و حراست از کاربری های آموزشی و پرورشی به عنوان بخشی از حقوق دانش آموزان و فرهنگیان بوده و در توسعه آموزش و پرورش استان نقش بسزایی خواهد داشت.

او افزود: در سال جاری اعتبارات خوبی برای مستندسازی املاک آموزش و پرورش اختصاص داده شده و نگاه دولت به اموال و املاک آموزش و پرورش نگاه توسعه ای بوده و به عنوان بسترساز جریان آموزش و پرورش، مهم و حیاتی تلقی می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان در خصوص ارتقای کیفیت آموزشی و پرورشی به عنوان یکی دیگر از اولویت های مهم آموزش و پرورش، اظهار کرد: به دلیل شرایط ویژه ای که در آن واقع شده ایم و آموزش دانش آموزان عموما بصورت غیر حضوی و در بستر فضای مجازی و شبکه ملی شاد انجام می گیرد، لازم است نظارت ها بیشتر شده و رصد آموزشی دانش آموزان به عنوان مهم ترین کار معاونت های آموزشی در سطح استان و نواحی و مناطق مد نظر قرار گیرد.

ناصری با اشاره به کسب رتبه اول ارزیابی و نظارت از مدارس متوسطه دوره اول استان در سال قبل که توسط کارشناسان وزارتی و از طریق شبکه شاد و فضای مجازی انجام شد، تصریح کرد: امیدواریم سایر دوره ها نیز از حیث جریان آموزشی و کیفیت خدمات ارائه شده به دانش آموزان نمره قابل قبولی اخذ کنند.

او با بیان این که همه این امور به عنوان بخشی از اجرای سند تحول بنیادین است، افزود: اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در نگاه مقام عالی وزارت بالاترین اولویت کاری برای اجرا در سال 1400 است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان ضمن تقدیر از کلیه فرهنگیان و همکاران فعال در بحث آموزش در ایام کرونایی خاطر نشان ساخت: مستندسازی فعالیت های این دوره و تهیه و تدوین گزارش عملکرد 8 ساله آموزش و پرورش یکی از ماندگارین کارهایی است که بایستی انجام شده و به عنوان یک تجربه ارزشمند در اختیار آیندگان قرار گیرد.‌

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار