تعطیلی اصناف در شهرستان بویراحمد به مدت دو هفته

یاسوج (پانا) -با قرمز شدن وضعیت کرونایی در بویراحمد، همه اصناف در بازار و جمعه بازار یاسوج به جز صنوف گروه یک به مدت دو هفته در این شهرستان تعطیل هستند.

کد مطلب: ۱۱۷۶۰۳۴
لینک کوتاه کپی شد
تعطیلی  اصناف در شهرستان بویراحمد به مدت دو هفته

فرماندار شهرستان بویراحمد در نشست ستاد کرونا با بیان اینکه از امروز پنج شنبه ۱۹ فروردین این مصوبه اجرایی می شود گفت: در صورتی که وضعیت شهرستان تغییر پیدا نکند این تعطیلی‌ها ادامه می‌یابد.
مجید احمدی ادامه داد: گروه یک نیز باید با رعایت دستوالعمل‌ها فعالیت کنند و در صورت رعایت نکردن پلمب می شوند و تا شش ماه نمی توانند فعالیت کنند.
احمدی با بیان اینکه شرایط بحرانی است و باید جدی‌تر گرفته شود اضافه کرد: با وجود اینکه باغ آبشار پلمب و بسته بود، اما باز برخی صنوف فعالیت می کنند که این موضوع بسیار نگران کننده است.
فرماندار بویراحمد با بیان اینکه ورودی‌های بازار نیز باید بسته باشد تا تردد کمتر شود ادامه داد: تردد اتوبوس‌های درون شهری ممنوع است و تاکسی‌های برون و درون شهری نیز باید کنترل شوند.
رئیس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد هم گفت: وضعیت بویراحمد از وضعیت نارنجی به قرمز و شهرستان دنا از وضعیت زرد به قرمز تبدیل شد.
یزدان پناه با بیان اینکه روزانه بیش از ۳۵ بیمار کرونایی از شهرستان بویراحمد در بیمارستان‌های استان بستری می شوند، افزود: سهل انگاری مردم و جدی نگرفتن دستورالعمل‌های بهداشتی از مهمترین دلایل افزایش بیماران کرونایی شده است.
وی ادامه داد: در وضعیت قرمز اداراتی که مراجعات کمتری دارند با ۵۰ درصد کارکنان و در اداراتی که مراجعات بیشتر است ۳۰ درصد کارکنان باید حضور پیدا کنند.
یزدان پناه افزود: افزایش تعداد گشت‌ها و اعمال محدودیت‌های ترافیکی، برپایی ایستگاه‌های سلامت و کنترل ورودی شهر یاسوج، ممنوعیت تردد خودرو‌های استان‌های اهواز، بوشهر و فارس از مواردی است که باید بیش از پیش جدی گرفته شود.
وی ادامه داد: ورودی مناطق گردشگری همچون گذشته باید بسته باشد و همه مدارس در روستا و شهر تعطیل هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار