فرماندار اسلامشهر:

تعطیلی واحدهای صنفی شهرستان اسلامشهر با ورود به وضعیت قرمز کرونایی

اسلامشهر (پانا) - با توجه به اینکه شهرستان اسلامشهر از سطح نارنجی وارد سطح قرمز شد، تمامی واحدهای صنفی شهرستان به غیر از مشاغل گروه یک به مدت یک هفته تعطیل خواهند شد.

کد مطلب: ۱۱۷۵۹۰۳
لینک کوتاه کپی شد
تعطیلی واحدهای صنفی  شهرستان اسلامشهر با ورود به وضعیت قرمز کرونایی

مسعود مرسلپور، فرماندار اسلامشهر در جلسه فوق‌العاده ستاد کرونای شهرستان با اشاره به افزایش نگران‌کننده آمار مبتلایان، بستری‌ها و فوتی‌های کرونا در اسلامشهر اظهار کرد: همه دستگاه‌های ذیربط باید به صورت جهادی وارد میدان شوند تا روند صعودی کرونا در شهرستان متوقف شود.

او افزود: گشت‌های مشترکی با محوریت شبکه بهداشت و درمان و با عضویت نیروی انتظامی، سپاه نواحی اسلامشهر و چهاردانگه، بسیج، شهرداری‌ها، بخشداری‌‌ها، اتاق اصناف و اداره صمت بر تعطیلی‌ مشاغل گروه‌های 2، 3 و 4 نظارت خواهند کرد.

او گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونای انگلیسی در شهرستان و سرعت بالای انتشار این ویروس اگر کوتاهی در عمل به دستورالعمل‌ها صورت گیرد با شرایط سختی در شهرستان مواجه خواهیم شد.

فرماندار اسلامشهر تصریح کرد: در دستگاه‌های ارائه دهنده خدمات ضروری و مرتبط با خدمات اساسی حضور کارکنان تا یک دوم کاهش می‌یابد و در سایر دستگاه‌ها نیز حضور کارکنان به میزان دو سوم کاهش خواهد یافت.

مرسلپور خاطرنشان کرد: از مردم شریف اسلامشهر به ویژه کسبه و اصناف درخواست داریم تا همراهی لازم را با رعایت محدودیت‌های جدید کرونایی داشته باشند تا خیلی زود به شرایط پایدار و کاهشی کرونا برسیم.

خبرنگاردانش‌آموز: الینا ولی‌زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار