معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان:

هدایت تحصیلی یک فرآیند است

زنجان (پانا) - سومین جلسه کمیته هدایت تحصیلی و توسعه متوازن استان زنجان تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۱۷۵۷۱۸
لینک کوتاه کپی شد
هدایت تحصیلی یک فرآیند است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، داود بهرامی، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان در ابتدای جلسه، ضمن تبریک سال جدید و تشکر از زحمات همکاران با اشاره به اینکه هدایت تحصیلی یک فرآیند است، نه یک پروژه؛ یکی از شاخص‌های اصلی کار فرآیندی را مشارکت‌پذیری و تیمی بودن آن توصیف کرده و خواستار مشارکت و همکاری کلیه واحدهای ذی ربط در خصوص هدایت صحیح تحصیلی دانش آموزان شدند.

وی همچنین با اشاره به تجربه موفق از بهره گیری سامانه الکترونیکی مدیریت ثبت نام دانش آموزان پایه دهم مدارس دوره دوم متوسطه در یکی از نواحی استان که به صورت آزمایشی در سال تحصیلی گذشته اجرا شد، افزود: با توجه به شرایط کرونایی استان و لزوم انجام برخی از امور ثبت نام و هدایت تحصیلی دانش آموزان به شکل الکترونیکی و غیرحضوری، این طرح در چهار منطقه پرجمعیت دیگر استان در سال تحصیلی جاری اجرا خواهد شد.

در ادامه اخوان، رییس اداره آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش اداره کل، گزارشی در خصوص مصوبات جلسه دوم و اقدامات انجام گرفته ارائه کرد.

در ادامه جلسه سامانه مدیریت ثبت نام دانش آموزان معرفی شد و هرکدام از اعضاء جلسه انتظارات و نقطه نظرات خود را در این خصوص بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار