فضای اردوگاه محمد آباد و مرکز مشاوره امام حسین (ع) ساماندهی می شود

پانا ( یزد) -معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش از روند باسازی و بهسازی فضای اردوگاه محمد آباد و تجهیز وفعالیتهای مرکز مشاوره امام حسین (ع) بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۵۶۶۱
لینک کوتاه کپی شد
فضای اردوگاه محمد آباد و مرکز مشاوره امام حسین (ع) ساماندهی می شود

علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه بازدید از اردوگاه شهید رجایی محمد آباد یزد در گفتگو با خبرنگار پانا اردوگاه محمد آباد را ظرفیت بزرگی هم برای استان و کل مناطق کشور به ویژه در حوزه اردوی راهیان نور به عنوان ایستگاه میان راهی خواند و غیرت، همت و پشتکار مسئولین را برای اقدامات انجام شده در آن اردوگاه ستود ولی علی رغم اقدامات بسیار خوب انجام شده در آن فضا کمبود خوابگاه استاندارد،آبیاری، نبود آلاچیق و فضای سبز اردوگاه را کمبود های آن مرکز دانست و قول مساعد داد در اسرع وقت پیگیرهای لازم برای رفع آن موانع صورت پذیرد.

وی در ادامه مرکز مشاوره امام حسین(ع) را مرکز مشاوره استانداردی با ظرفیت های بالقوه و منحصر به فردی در سطح کشور از لحاظ تجهیزات و فضای کلی که در آن مرکز تدارک دیده شده خواند و از مسئولین آن مرکز خواست ظرفیت خدمات دهی به مشاورگیرندگان را تا حد توان بالا برند و خدمات را به صورت فعالانه انجام دهند نه به صورت منفعلانه زیرا خدمات مشاوره ای زمانی قبل از وقوع خودکشی، خشم و کاهش استرس و ... برای فرد موثر است نه بعد از آن و از مسئولین مشاوره استان خواست نسبت به شناسایی مدارس و مناطقی که بیشتر در معرض آسیب های اجتماعی هستند را شناسایی و برای آنان تلاش حداکثری کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در ادامه به بیست و نهمین اجلاس نماز در حوزه دانش آموزی اشاره کرد و گفت اختتامیه اجلاس نماز در حوزه دانش آموزی که امروز در یزد برگزار شد را در نوع خود بی نظیر دانست و از دانش آموزان برای ارسال ۱۸۵۰۰ اثر مختلف تقدیر و تشکر نمود و ارسال این تعداد اثر را نمونه ای بارز از تلاش همکاران حوزه پرورشی در صف و ستاد دانست. لازم به ذکر است اختتامیه اجلاس یاد شده به صورت ویدئو کنفرانس برای کل کشور با حضور مقام عالی وزارت و مسئولین استان یزد در محل سالن شهید عباسپور برق منطقه ای یزد برگزار گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار