کاظمی خبر داد

تبدیل کانون‌ها و دارالقرآن‌ها به مرکز ثقل برنامه‌های فرهنگی و قرآنی

تهران (پانا) - مراسم افتتاحیه نگارخانه تخصصی بارش با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش روز سه شنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ در دبیرستان ایرانشهر یزد برگزار شد‌‌‌‌‌‍‍‍‍.

کد مطلب: ۱۱۷۵۵۹۱
لینک کوتاه کپی شد
تبدیل کانون‌ها و دارالقرآن‌ها به مرکز ثقل برنامه‌های فرهنگی و قرآنی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با ابراز خشنودی از حضور در این مراسم گفت: طبیعتا یکی از ماموریت های مهم حوزه پرورشی و فرهنگی، زمینه سازی برای رشد و شکوفایی استعداد ها ی قرآنی؛ فرهنگی و هنری در عرصه های مختلف است در این رابطه باید دو اقدام مهم باید صورت بگیرد نخست برنامه ریزی نرم افزاری و دوم برنامه ریزی سخت افزاری.

علیرضا کاظمی افزود: در حوزه برنامه ریزی نرم افزاری ؛تهیه سبدهای متنوعی از فعالیت های قرآنی فرهنگی و هنری متناسب با ذائقه های دانش آموزان، زمینه جذب دانش آموزان و همچنین کشف استعداد های آن هارا فراهم می کند. ما موظفیم با استفاده از ظرفیت های کانون ها و درالقرآن ها زمینه حضور دانش آموزان را در این عرصه ها محیا کنیم.

وی بیان کرد: مسئولیت بعدی این است که ما کانون ها و دارالقرآن ها را به مرکز ثقل برنامه های فرهنگی و قرآنی تبدیل و زمینه بروز استعداد هارا محیا کنیم. قطعا تاسیس نگار خانه های تخصصی می تواند زمینه حضور همه علاقمندان به عرصه هنر و متخصصان حوزه فرهنگ و هنر و همچنین زمینه عرضه محصولات فرهنگی و هنری دانش آموزان را که طبیعتا باعث انگیزه بیشتر آن ها برای تلاش بیشتردر این عرصه می شود را فراهم کند.

کاظمی با ابراز امیدواری ادامه داد: ما نیاز به برگزاری نمایشگاه های تخصصی عرضه محصولات فرهنگی و هنری هم در فضای مجازی و هم در فضای حقیقی را داریم تا بتوانیم زمینه مهارت آفرینی و اشتغال آفرینی دانش آموزان در این عرصه ها را فراهم کنیم.

در پایان با تشکر از دست اندکاران؛ این مراسم با افتتاح نگارخانه تخصصی بارش و اجرای برنامه های متنوع به پایان رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار