دیدار نوروزی سرپرست مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور با کارکنان

تهران (پانا) - میترا تیموری، سرپرست مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور با معاونان، مدیران و کارکنان این مرکز در 14 فروردین 1400 دیدار و گفت‌وگو کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۵۱۶۹
لینک کوتاه کپی شد
دیدار نوروزی سرپرست مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور با کارکنان

به گزارش مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور، در این جلسه متیرا تیموری ضمن تبریک سال جدید، بر افزایش تعاملات و هماهنگی‌ها جهت کیفیت بخشی به فعالیت‌ها و امور مرکز تأکید کرد و همدلی و وحدت رویه را رکن لازم جهت تعالی سازمانی بر شمرد.

وی همچنین به تبیین اهمیت نظم و انضباط اداری و رعایت اخلاق سازمانی پرداخت و افزود: مرکز امور بین الملل از بخش های حساس وزارت آموزش و پرورش می باشد که لازم است با همدلی و همکاری همکاران به ارتقا و کیفیت بخشی تمامی حوزه ها بپردازیم.

سرپرست مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور همچنین افزود: ساماندهی و سامانه ای کردن فعالیت ها از اهداف این مرکز است که همانند گذشته این مسئله را ادامه خواهیم داد ولی لازم است که در راه اندازی سامانه ها تمام جوانب آن از لحاظ فنی و کیفی مورد توجه قرار گیرد.

وی همچنین با بیان اینکه دوره های ضمن خدمت از اهمیت بالایی برخوردار است گفت: در این چند ماه اخیر دوره های ضمن خدمت در این مرکز با جدیت پیگیری و برگزار شد که همه باید تلاش کنیم تا با نظارت و کیفیت بخشی هرچه تمام این دوره ها برگزار شود.

میترا تیموری همچنین بر لزوم تشکیل کمیته ی تخصصی نظارت در مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور اشاره کرد و افزود: از وظایف این مرکز نظارت بر مدارس خارج از کشور، مدارس بین الملل تطبیقی و همچنین مدارس وابسته به سفارتخانه‌ها است که لازم است با هماهنگی و عدم تداخل مسئولیت ها در حوزه نظارت، این مدارس مورد ارزیابی دقیق و تخصصی قرار گیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار