ضیا عربشاهی در گفت‌وگو با پانا

پرسپولیس امتیازها را مفت از دست می‌دهد و این موضوع مخرب است

پدیده مقابل پرسپولیس منطقی بازی کرد

تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس معتقد است در دیدار این تیم مقابل پدیده، تیم مشهدی عملکرد بهتری از شاگردان یحیی گل محمدی داشته است.

کد مطلب: ۱۱۷۵۱۱۳
لینک کوتاه کپی شد
پرسپولیس امتیازها را مفت از دست می‌دهد و این موضوع مخرب است

ضیا عربشاهی در گفت‌وگو با پانا، درباره عملکرد پرسپولیس و توقف مقابل پدیده مشهد گفت:« من فکر می‌کنم اصلی‌ترین مشکل پرسپولیس نفرات تیم است، با وجود اینکه تیم پرسپولیس بهترین نفرات را در ترکیب خود دارد و افرادی که جذب شدند همگی ستاره هستند اما باز هم می‌بینیم مشکلاتی وجود دارد. پرسپولیس در خط دفاعی تیم و خط هافبک بهترین‌ها را در اختیار دارد اما در کار جمعی و گروهی این تیم دارای مشکل است.»

وی ادامه داد: در بازی مقابل پدیده سرمربیان هر دو تیم به خوبی حریفشان را آنالیز کرده بودند اما پرسپولیس با ترکیب کامل متفاوت وارد میدان شدند، این تیم با دو هافبک دفاعی بازی کرد که باعث تعجب من شد.با این حال معتقدم پدیده خیلی اصولی فوتبال بازی کرد و منطقی‌تر بود. درست است که پرسپولیس مالکیت توپ را در ابتدای بازی در اختیار داشت اما اینکه از آن به درستی استفاده کند، شرط اصلی است. تیم پرسپولیس در نیمه اول از این مالکیت توپ اصلا بهره نبرد ولی پدیده به خوبی در یک سوم زمین خودش دفاع کرد و صاحب توپ می‌شد. »

عربشاهی ادامه داد: « در زمان گل‌زنی هم این تیم از طریق یک ضدحمله توانست به گل برسد و حتی پرسپولیس ۵ دفاع در زمان گلزنی مهاجم پدیده داشت اما باز‌هم گل خوردیم. البته پرسپولیس در نیمه دوم با اضافه کردن امیری و نورالهی شرایط بهتری پیدا کرد و توانست موقعیت ایجاد کند اما در مجموع در این بازی پرسپولیس مثل همیشه نبود، این تیم همچنان مشکل گلزنی دارد و برخی بازیکنان از جمله مهدی عبدی همچنان استرس دارد و نمی‌تواند با تمرکز کار کند.»

پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت: « گل‌محمدی بهترین نفرات را در ترکیب خود دارد اما مهم این است که از آن‌ها استفاده کند. من فکر می‌کنم تیم هنوز به این مرحله نرسیده است. هواداران از پرسپولیس انتظار دارد و از سرمربی تیم انتظار دارند. پرسپولیس مفت امتیازها را از دست می‌دهد و این مخرب است. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار