ضیا عربشاهی در گفت‌وگو با پانا:

می‌خواستند به پرسپولیس امتیاز ندهند و موفق هم شدند

تساوی پرسپولیس و صنعت نفت عادلانه بود

تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس توقف این تیم در هفته هفدهم لیگ برتر ایران مقابل صنعت نفت آبادان را عادلانه می‌داند.

کد مطلب: ۱۱۶۹۱۷۲
لینک کوتاه کپی شد
می‌خواستند به پرسپولیس امتیاز ندهند و موفق هم شدند

ضیا عربشاهی در گفت‌وگو با پانا، درباره عملکرد پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در هفته هفدهم لیگ برتر ایران و توقف پرسپولیس در آبادان گفت: « این بازی نسبت به بازی‌های قبل کیفیت آنچنانی نداشت، تیم صنعت نفت آبادان به زمین آمده بود که به پرسپولیس امتیاز ندهد و موفق هم شد از طرفی در زمین بازی توپ‌های بی‌هدف سرگردان بود و من فکر می‌کنم با توجه به این شرایط تساوی نتیجه قابل قبولی برای این تیم بود.»

وی ادامه داد: « صنعت نفت چند بازیکن قابل قبول دارد و با توجه به اینکه در بازی رفت مقابل پرسپولیس شکست خورده بود در این بازی تلاش می‌کرد که جبران کند و با توجه به قدرت بدنی و تکنیکی که برخی بازیکنان این تیم دارند، این امر محقق شد. به اعتقاد من پرسپولیس مانند بازی‌های قبل نبود، تیم صنعت نفت دفاع و خط هافبک قابل قبولی داشت، پرسپولیس هم برای کسب سه امتیاز و دور نشدن از صدرنشینی به میدان رفته بود اما صنعت نفت آبادان به تیم پرسپولیس اجازه نمی‌داد . »

پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد: « در مجموع معتقدم بازی قدرتی و سنگینی از هر دو تیم در نیمه اول شاهد بودیم، اما خطرات جدی روی دروازه‌ تیم‌ها به وجود نیامد. بازی درگیری‌های خودش را داشت اما هر دو تیم به یکدیگر اجازه نمی‌دانند. البته به نظرم پرسپولیس می‌توانست برنده این دیدار شود اما صنعت نفت آبادان اجازه نمی‌داد تا تیم پرسپولیس از روند فنی و تاکتیکی‌اش جلو برود و در نهایت این بازی بدون گل به پایان رسید، اگرچه معتقدم تساوی نتیجه عادلانه برای هر دو تیم بود و این بازی بدون گل رد و بدل شد اما فوتبال قشنگی از هر دو تیم شاهد بودیم. »

عربشاهی در پایان گفت: « پرسپولیسی‌ها در نیمه اول خیلی محتاط بودند، نبود سعید آقایی در این بازی احساس می‌شد. در نیمه دوم بازی بهتر پیش رفت، کادر فنی پرسپولیس دست به تغییرات تاکتیکی زدند، نیمه دوم بازی خیلی بهتر از نیمه اول برگزار شد و سرخپوشان در نیمه دوم روان‌تر بازی کردند و یک مقدار فشار بیشتری به تیم صنعت نفت آبادان آوردند اما باز هم نتوانستند به گل برسند. »

مصاحبه از: علیرضا دهقانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار