رییس شورای اسلامی شهراسلامشهر:

توجه به موضوعات فرهنگی در سطح زندگی شهروندان تاثیرگذار است

اسلامشهر (پانا) - رییس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون عمران و خدمات شهری شهر اسلامشهر در جلسه شورای مدیران ارشد شهرداری منطقه شرکت کردند.

کد مطلب: ۱۱۷۴۸۹۹
لینک کوتاه کپی شد
توجه به موضوعات فرهنگی  در سطح زندگی شهروندان تاثیرگذار است

در این جلسه اورینب مسرور رییس شورای اسلامی شهر اسلامشهر،در سخنانی بر تداوم همدلی و همکاری همه جانبه مدیران مجموعه مدیریت شهری در راستای جلب رضایتمندی شهروندان تأکید و اظهار کرد: در زمان حضور طلا شهردار سابق اسلامشهر، خدمات ارزشمندی در سطح شهر انجام شده که می‌بایست تمام فعالیت‌ها با قوت بیشتری انجام شود و مدیران با همدلی و همکاری به عنوان یک ید واحد پروژه‌ها را به انجام برسانند که در این مسیر شورای اسلامی شهر با جدیت در کنار مجموعه مدیریت شهری است و از هیچ همکاری دریغ نخواهد کرد.

او با اشاره به بودجه پیشنهادی سال 1400، شهرداری به مبلغ 1700 میلیارد تومان گفت: شورای اسلامی شهر بر اساس اعتمادی که به مجموعه مدیریت شهری داشته این بودجه را مصوب کرده که برای تحقق آن می‌بایست همه مناطق تلاش کنند و ضمن نیازسنجی و اولویت بندی ردیف‌های بودجه، با نظارت بر بحث ساخت و سازها در مناطق، در امر تحقق بودجه تاثیرگذار باشند.

مسرور بیان کرد: در کنار ارائه خدمات در حوزه‌های خدمات شهری و عمرانی نباید از موضوعات و مسائل فرهنگی غافل شد، زیرا شهری توسعه یافته است که در آن در کنار فعالیت های عمرانی و خدماتی، به موضوعات فرهنگی که در سطح زندگی شهروندان تاثیرگذار است نیز پرداخته شود تا رضایت‌مندی از خدمات مجموعه مدیریت شهری همچنان ادامه داشته باشد.

در ادامه جلسه علی اکبر ترابی رییس کمیسیون عمران و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اسلامشهر نیز تصریح کرد: شورای اسلامی شهر کمافی السابق در کنار مجموعه مدیریت شهری است که لازمه آن این است کلیه مدیران و همکاران ما در شهرداری با همدلی و همکاری خود همانند گذشته فعالیت کنند و روند خدمات‌رسانی به شهروندان را حتی بهتر از سال گذشته پیش ببرند.

خبرنگاردانش‌آموز: الینا ولی‌زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار