تصادفات نوروزی جنوب سیستان و بلوچستان ۷۸مجروح برجا گذاشت

زاهدان (پانا) - فرمانده پلیس‌راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت حوادث رانندگی نوروز امسال در جنوب این استان۱۳ کشته و ۷۸ مجروح برجا گذاشت.

کد مطلب: ۱۱۷۴۷۳۸
لینک کوتاه کپی شد
تصادفات نوروزی جنوب سیستان و بلوچستان ۷۸مجروح برجا گذاشت

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مصطفی کول‌زاده اظهار کرد: این تعداد فوتی و زخمی نتیجه ۵۱ فقره تصادف در جاده‌های جنوب سیستان و بلوچستان بوده است.
وی سرعت زیاد را از دلایل عمده بروز حوادث رانندگی این مدت در جاده‌های جنوب سیستان و بلوچستان ذکر کرد و افزود: ماموران پلیس راه موظفند با رانندگان خاطی برخورد قاطع و جدی داشته باشند و از هیچ خطایی چشم‌پوشی نکنند.

فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: خودداری از عجله در سفر و داشتن استراحت کافی برای حدود ۱۵ دقیقه پس از هر ۲ ساعت رانندگی برای جلوگیری از خستگی و خواب آلودگی راننده وسیله نقلیه ضروری است تا بازگشت مسافران به شهر و دیار خود ایمن و سلامت انجام شود.

وی تصریح کرد: رانندگان عزیز باید توجه داشته باشند که رعایت فاصله طولی و رانندگی با سرعت مطمئنه می‌تواند از بروز بسیاری سوانح و تلفات جاده‌ای جلوگیری کند.

کول زاده با تاکید بر پرهیز از سفرهای غیر ضروری، افزود: در صورت ضرورت برای سفر باید توجه داشت که به دلیل بعد مسافت طولانی شهرهای این استان با یکدیگر رانندگی در جاده ها نیازمند هوشیاری بالا و همچنین رعایت نکات ایمنی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار