میرسیلم: ریاست‌طلبان و وزارت‌خواهان وارد میدان انتخابات نشوند

تهران (پانا) - رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه کسانی که در فکر ریاست‌طلبی و وزارت‌خواهی هستند وارد میدان انتخابات نشوند، تاکید کرد انقلاب در شرایط امروز در همۀ سطوح جانباز نیاز دارد.

کد مطلب: ۱۱۷۴۷۱۳
لینک کوتاه کپی شد
میرسیلم: ریاست‌طلبان و وزارت‌خواهان وارد میدان انتخابات نشوند

به گزارش روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، سیدمصطفی میرسلیم نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در تحلیل شرایط کشور و الزامات دولت آینده، اظهار داشت: سال ١٤٠٠ ضمن این که نویدهای خوبی در بردارد، درایت و تلاش مضاعفی را طلب می‌کند تا ان شاءالله قرین موفقیت شود.

وی با بیان اینکه در میان شروط موفقیت دو شرط لازم است، تصریح کرد: دولت آینده در عین ضرورت شناخت داشتن از شرایط حاکم بر کشور و فضای بین المللی و لزوم تدوین برنامه مناسب برای چاره جویی مشکلات موجود، باید هرچه دارد، از آبرو و توانایی و کاردانی و قدرت مشورت و انعطاف و دوراندیشی، همه را به‌کار گیرد و آماده باشد که اصلا قدر زحمات او را نشناسند و حتی آماج همه گونه ناسزایی بشود و در یک کلام برای فداشدن مهیا شود و نه برای کسب نام و نان.

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، ادامه داد: اصلا کسانی که در فکر ارضای شهوت ریاست طلبی و وزارت خواهی هستند وارد این میدان نشوند، زیرا چیزی نصیبشان نخواهد شد. انقلاب ما در شرایط امروز در همۀ سطوح جانباز نیاز دارد.

میرسلیم، تاکید کرد: دولت آینده ابتدا باید با دقت خزانه را از دولت دوازدهم تحویل بگیرد و هر وزارتخانه وضع موجود خود را به طور دقیق گزارش دهد و با تأییدیۀ دیوان محاسبات تحویل وزیر آینده بدهد.

وی با بیان اینکه اگر نقطۀ شروع کار دولت آینده روشن نباشد هیج گاه نخواهد توانست از عملکرد خود دفاع کند، گفت: دولت آینده خواب و خوراک نخواهد داشت، وقت سرخاراندن هم نخواهد یافت، در شرائط انقباضی، خروج از رکود و رونق دادن به اشتغال مولد و رفع موانع کسب و کار و پاسخگویی به توقعات و مطالبات رو به افزایش و برحقّ مردمی و بریدن دست مفسدان و ریشه کنی فرآیندهای فسادزا، از پس هر کسی بر نمی آید؛ هزار نکته غیر از حُسن می‌باید!

میرسلیم به نقش مردم و همکاری آنها با دولت اشاره کرد و گفت: همراهی مردم با دولت و فرصت دادن به دولت برای اقدام به ترتیب اولویت و اعتماد کردن به اقدامات ضربتی و اضطراری، که ممکن است چند ماه دیگر صبر و تحمل نیاز داشته باشد تا تمام آثار مثبت و امید بخش خود را ظاهر کند.

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی افزود: ما در مجلس سعی می‌کنیم راه آینده را تا آنجا که می‌توانیم و در اختیارمان است، هموار کنیم که دوران گذار هرچه زودتر و با نتیجۀ مثبت به نفع مردم، خصوصا گروه‌های آسیب پذیر، سپری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار