انتصاب رئیس و معاونان دانشکده «مهندسی مواد» دانشگاه شهید رجایی

تهران (پانا) - طی حکمی از سوی حمیدرضا عظمتی، رییس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، علیرضا ذاکری به عنوان رییس دانشکده مهندسی مواد و علوم میان رشته ای منصوب شد.

کد مطلب: ۱۱۷۴۶۹۰
لینک کوتاه کپی شد
انتصاب رئیس و معاونان دانشکده «مهندسی مواد» دانشگاه شهید رجایی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، با توجه به تصویب تاسیس دانشکده مهندسی مواد و علوم میان رشته ای، در شورای برنامه ریزی و گسترش آموزش عالی، طی حکمی از سوی حمیدرضا عظمتی، رییس دانشگاه، علیرضا ذاکری به عنوان رییس این دانشکده منصوب شد.

متن ابلاغ وی به ذیل است:

«جناب آقای دکتر علیرضا ذاکری

عضو محترم هیات علمی دانشگاه

با سـلام و احتـرام

با عنایت به ابلاغیه شماره ۹۲۱/۲ مورخ ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ در خصوص مجوز تاسیس دانشکده مهندسی مواد و علوم میان ­رشته ­ای در شورای گسترش و برنامه­ریزی آموزش عالی، نظر به مراتب تعهد، تخصص، تجربیات گذشته و شایستگی جناب­عالی به موجب این ابلاغ به مدت دو سال به سمت:

«رئیس دانشکده مهندسی مواد و علوم میان­ رشته ­ای»

منصوب می‌شوید. انتظار دارد در طول مدت مسئولیت با توکل بر خداوند متعال و تکیه بر توان و همت خود و استفاده از تجارب همکاران محترم در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و دانشگاه اهتمام داشته باشید. توفیق روزافزون جناب­عالی را از درگاه ایزدمنان خواستارم.»

در همین راستا دکتر امیر عابدی و دکتر سید محمود فاطمی نیز به ترتیب به عنوان معاون آموزشی و پژوهشی و معاون فنی و دانشجویی این دانشکده از سوی رییس دانشگاه منصوب شدند.

ضمن تبریک، جامعه دانشگاهی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی برای ایشان از خداوند متعال آرزوی موفقیت می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار