رئیس پلیس راهور ناجا:

شرایط جاده‌های کشور در پایان تعطیلات طبیعی است

تهران (پانا) - رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه شرایط جاده‌های کشور در پایان تعطیلات طبیعی است، گفت البته از کسانی که می‌خواهند در ساعات پایانی به خانه‌های خود بازگردند میخواهیم تا حتما سرعت و سبقت غیر مجاز نداشته باشند و موازین را رعایت کنند.

کد مطلب: ۱۱۷۴۵۵۷
لینک کوتاه کپی شد
شرایط جاده‌های کشور در پایان تعطیلات طبیعی است

به گزارش ایسنا،‌ سردار هادیانفر با تشکر از مردمی که رعایت کردند و سفر نرفتند، گفت: ما نسبت به سال ۱۳۹۹ افزایش قابل توجهی در ترددها داشتیم ولی نسبت به سال ۱۳۹۸شاهد کاهش ۲۴ درصدی ترددها بودیم.

وی افزود: در مجموع از آن بار جمعیتی که در ایام نوروز به سفر رفته بودند تا ساعت ۲۴ دیشب حدود ۸۰ درصدشان به محل زندگی اصلی خود بازگشتند و ۲۰ درصد هم از ساعت ۲۴ دیشب در حال بازگشت هستند.

سردار هادیانفر تاکید کرد: یکی از شلوغ‌ترین محورهای ما در روزهای پایانی تعطیلات محور اصفهان به تهران است به خصوص در محور قم که ۵۰درصد "بار مانده" دارد. همچنین محور خراسان رضوی به تهران و ۴ محور شمالی بویژه چالوس و هراز پر تردد هستند.

وی افزود: اکنون شرایط کاملا در جاده‌ها طبیعی است و هیچ حادثه خاصی گزارش نشده است ولی کسانی که می‌خواهند در ساعات پایانی به خانه‌های خود بازگردند حتما سرعت و سبقت غیر مجاز نداشته باشند و موازین را رعایت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار